  • Data: 2016-08-11 14:45:51
    Temat: Re: I co mi po autostradzie - wyprzedzanie tirów
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11.08.2016 11:09, J.F. wrote:

    > Uzbiera. To 13km dalej w 4.5h.

    Tak - 13 km to jak z ogranicznika nie schodzi przez całą zmianę. Bujać
    to my nie nas. W praktyce miże mi się uda urwać trzy minuty na 4,5
    godzinną zmianę. Zakładając że jedzie na ograniczniku, to przejedzie
    przez ten czas 4,5 km. _Minimalna_ odległość między mopami na
    autostradzie to 15, czyli szansa, że urwie "o jednego mopa dalej" jest
    nikła. Czyli na ogół nie uzyska nic, oprócz tego, że w końcu dorobią się
    zakazu wyprzedzania i będą się darli, że jakto?

    25km w czasie dnia. A potem nie bedzie
    > musial nocowac 30 km od domu ... zakladajac, ze stale autostrada
    > jedzie.

    > Moze wystarczyc, aby dojechac do dalszego w przepisowym czasie.
    > I tak oto 13km zamieniloby sie np w 30.

    Już ci pisałem dlaczego nie. Przestańmy fantazjować, bo zaraz wyjdzie,
    że gdyby diwe godziny temu wyprzedził, to potem w tym konktetnym miejscu
    nie zginąłby w wypadku bo byłby kilometr dalej, więc to wyprzedzanie to
    kwestia życia i śmierci.

    Ogólnie to wolno im tylko 80, więc jak sobie planują biznes, że muszą
    jechać +13 żeby zdążyć, to sorry ale ich sprawa. Zresztą pisałem - gdyby
    to było naprawdę istotne, to przecież wszyscy mieliby kaganiec
    wykalibrowany na dozwolonego maxa. Skoro nie mają, to znaczy, że jednak
    aż tak im nie zależy.

    Shrek