  • Data: 2016-08-11 00:00:21
    Temat: Re: I co mi po autostradzie - wyprzedzanie tirów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 10 Aug 2016 14:52:19 +0200, Michał Jankowski napisał(a):

    > To się go wtedy zapytaj, dlaczego jeden jedzie 91 a drugi 89, zamiast
    > obaj 91.

    Tak to po prostu jest - ogranicznik ustawiony na 90, a w jednym
    samochodzie oznacza to 91, a w drugim 88.
    Zalezy np od srednicy opon, a wiec zuzycia.

    > Albo - dlaczego układają sobie pracę na jazdę 89, skoro wolno im jechać 80.

    No ba - ja jade 160, to glupio tak pytac, czemu on 90 :-)

    Teraz kazdy ma gps, ale wczesniej byloby to samo - jada 80, ale jeden
    81, a drugi 78. I tylko my bys bardziej kleli, bo jechalaliby za nimi
    tez 80 :)

    J.