  • Data: 2016-08-11 20:48:07
    Temat: Re: I co mi po autostradzie - wyprzedzanie tirów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 11 Aug 2016 19:33:05 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Są i to w w dużo większym stopniu niż w PL (bo ruch większy). Zależy od
    > autostrady i natężenia ruchu - im więcej tirów, tym więcej wyścigów.

    Smiem twierdzic, ze jednak mniej sie wyprzedzaja.
    Tzn jakby podsumowac wszystkie autostrady w Niemczech to wiecej, ale
    jak sie jedzie to rzadziej widac.

    I nie wiem - kierowcy bardziej spolegliwi, zakaz jest ?

    A moze 80 euro czyni cuda ?
    http://40ton.net/zakaz-wyprzedzania-dla-ciezarowek-j
    esli-manewr-trwa-powyzej-45-sekund-w-teorii-cos-taki
    ego-istnieje/

    "Jeśli nasz manewr wyprzedzania trwa powyżej 45 sekund, a my nie
    jedziemy co najmniej 10 km/h szybciej od wyprzedzanego pojazdu,
    niemiecki policjant może w przypływie bardzo złego humoru wręczyć nam
    mandat w wysokości 80 euro, oczywiście za utrudnianie ruchu."

    http://www.bussgeld-info.de/bussgeldkatalog-lkw-uebe
    rholen/

    > W wyścigach biorą udział wszystkie literki z EU - to nie jest nasz polska
    > specjalność.

    IMO - czesto jednak nasi, czy inni "wschodni".
    To moze byc kwestia tego 1 pkt - w Niemczech wolno ich tylko 7, a
    kasuja sie dlugo.

    J.