eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyI co mi po autostradzie - wyprzedzanie tirówRe: I co mi po autostradzie - wyprzedzanie tirów
  • Data: 2016-08-11 16:09:19
    Temat: Re: I co mi po autostradzie - wyprzedzanie tirów
    Od: twistedme <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2016-08-11 o 15:45, J.F. pisze:
    > Dnia Thu, 11 Aug 2016 14:45:51 +0200, Shrek napisał(a):
    >> On 11.08.2016 11:09, J.F. wrote:
    >>>> Nic konkretnego mi się nei uzbiera, bo przecież na końcu musi zaparkować,
    >>>> a nie zatrzyma się na pasioe awaryjnym czy w lesie.
    >>>
    >>> Uzbiera. To 13km dalej w 4.5h.
    >>
    >> Tak - 13 km to jak z ogranicznika nie schodzi przez całą zmianę. Bujać
    >> to my nie nas.
    >
    > No coz, w Polsce moze nie ma takiej dlugiej autostrady, ale jak jedzie
    > do Hiszpanii, to jego praca polega na tym, aby mozliwie rzadko z
    > ogranicznika schodzic :-)
    >
    >> W praktyce miże mi się uda urwać trzy minuty na 4,5
    >> godzinną zmianę. Zakładając że jedzie na ograniczniku, to przejedzie
    >> przez ten czas 4,5 km. _Minimalna_ odległość między mopami na
    >> autostradzie to 15, czyli szansa, że urwie "o jednego mopa dalej" jest
    >
    > Tak mi sie kojarzy, ze na A4 dlugo nie bylo MOPow, ani stacji ...
    >
    >> nikła. Czyli na ogół nie uzyska nic, oprócz tego, że w końcu dorobią się
    >> zakazu wyprzedzania i będą się darli, że jakto?
    >
    > 15km to akurat tyle, aby jeden dojechal 15 minut dalej, a drugi juz
    > nie. I 15 minut straty - w czasie jednej zmiany.
    >
    >>> Moze wystarczyc, aby dojechac do dalszego w przepisowym czasie.
    >>> I tak oto 13km zamieniloby sie np w 30.
    >> Już ci pisałem dlaczego nie. Przestańmy fantazjować, bo zaraz wyjdzie,
    >> że gdyby diwe godziny temu wyprzedził, to potem w tym konktetnym miejscu
    >> nie zginąłby w wypadku bo byłby kilometr dalej, więc to wyprzedzanie to
    >> kwestia życia i śmierci.
    >
    > Ale to zadna fantazja.
    >
    >> Ogólnie to wolno im tylko 80, więc jak sobie planują biznes, że muszą
    >
    > a tobie wolno 50 po Warszawie ... chcesz sie dorobic FR co 100 m? :-P
    >
    >> jechać +13 żeby zdążyć, to sorry ale ich sprawa. Zresztą pisałem - gdyby
    >> to było naprawdę istotne, to przecież wszyscy mieliby kaganiec
    >> wykalibrowany na dozwolonego maxa. Skoro nie mają, to znaczy, że jednak
    >> aż tak im nie zależy.
    >
    > Nie wiem czy sie da. To w koncu wyposazenie fabryczne, dawniej moze
    > tam jakas srubka do regulacji byla, w dobie komputerow znikla.
    >
    > Poza tym czasem sie wiezie 40t i sie wcale nie spieszy, a czasem wraca
    > na pusto, czy ze styropianem ...
    >
    > J.
    >
    Nie możecie zainstalować

    http://www.eurotrucksimulator2.com/

    i sprawdzić w praktyce?

    :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: