-
Data: 2023-12-17 01:33:47
Temat: Re: Hakowanie infrastruktury za pomocą wyrafinowanych narzędzi
Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 16.12.2023 o 16:42, heby pisze:
> On 16/12/2023 15:40, io wrote:
>>> Być może jakieś penale są. Czy ten jest? Wystający dmesg pozwala mi
>>> powątpiewać w stabilnośc software zbudowanego na zabawkowym Ubuntu
>>> czy innym Knoppixie.
>> Tak się będziesz czepiał a panele i tak będą.
>
> Myślę, że ma miejsce nieporozumienie. Ja nie mam nic przeciwko panelom,
> jesli są profesjonalnie zrobione. Przetestowane, zaprojektowane,
> przewidziane do pracy w cieżkich warunkach, niezawodne.
>
> Ale rozmawiamy ciągle o panelu, któremu z boku wycieka dmesg. Mam zerowe
> zaufanie do tego typu poskładanych na kolanie zabawek.
Myślę, że twoje czepialstwo nic nie wnosi.
>
>>> A tutaj mamy wystające dmesg.
>>> Rozumiesz moje obawy?
>> A ja to się obawiam, że nie znasz zagadnienia i podnosisz nieistotne
>> kwestie do rangi krytycznych.
>
> Zapewne. Ale może też to rodzaj wyobraźni, związanej z faktem że jednak
> trochę wiecej rozumiem z funkcjonowania tego pod maską, jak przeciętny
> maszynista.
No, wiesz jak działa silnik, ale nie wiesz jak jeździć po drogach.
>
> Te obawy mają, powiedzmy, uzasadnienie w doświadczeniu.
>
>>> TBDU.
>> Niczego wielkiego nie wymyśliłeś, te pociągi mogę jeździć samoczynnie
>> jak kolejki PIKO.
>
> Innymi słowy, jesli jest awaria PIKO to składu nie da się zatrzymać, bo
> "komputer mówi nie".
>
> Nie żebym to ja napisał. Sam napisałeś, że czerwonie nie obliguje do
> zatrzymania, jeśli panel się nie zgadza.
Jedno drugiego nie wyklucza.
>
>>> Pewnie pneumatycznie.
>>> Ale postulujesz, że nie da się zatrzymać ppociągu na czerwonym, bo
>>> "komputer mówi nie". Do kitu z takim pociągiem.
>> Nie da się bo jak zobaczysz to czerwone, o ile w ogóle zobaczysz, to
>> już nie zdążysz wyhamować.
>
> To po co ono tam jest, na tych torach?
Bo nie każdy pociąg zawsze musi być ETCS. Może być potrzeba czasowej
zmiany organizacji by jeździły zwykłe.
>
> Ba, zadam pytanie wręcz straszne: to po co tam w ogóle jest maszynista?
Bo nie jest jeszcze tutaj dopuszczone puszczenie pociągu bez maszynisty.
Są miejsca na świecie gdzie pociągi tak jeżdżą.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.12.23 21:51 Janusz
- 23.12.23 11:18 Janusz
- 23.12.23 11:54 heby
- 23.12.23 14:19 Mirek
- 23.12.23 14:54 heby
- 23.12.23 16:47 titanus
- 23.12.23 17:39 Mirek
- 23.12.23 17:59 heby
- 24.12.23 13:35 io
- 24.12.23 19:10 Janusz
- 24.12.23 21:37 titanus
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulatorki Ni-MH AA i AAA Green Cell
- Dławik CM
- JDG i utylizacja sprzetu
- Identyfikacja układ SO8 w sterowniku migających światełek choinkowych
- DS1813-10 się psuje
- Taki tam szkolny problem...
- LIR2032 a ML2032
- SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- olej psuje?
- Internet w lesie - Starlink
- Opis produktu z Aliexpress
- No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800
- karta parkingowa
- Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
Najnowsze wątki
- 2024-12-03 Tymoteusz Sz.
- 2024-12-03 Re: Prezydent ułaskawia: Prezydent USA Biden (D) ułaskawia syna własnego
- 2024-12-03 Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- 2024-12-03 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-03 Praktyczny test GPS...
- 2024-12-02 Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- 2024-12-02 Akumulator do Hyundai
- 2024-12-02 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-12-02 Poznań => Technical Artist <=
- 2024-12-02 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-02 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-02 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-02 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-02 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-02 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=