-
Data: 2023-12-17 01:33:47
Temat: Re: Hakowanie infrastruktury za pomocą wyrafinowanych narzędzi
Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 16.12.2023 o 16:42, heby pisze:
> On 16/12/2023 15:40, io wrote:
>>> Być może jakieś penale są. Czy ten jest? Wystający dmesg pozwala mi
>>> powątpiewać w stabilnośc software zbudowanego na zabawkowym Ubuntu
>>> czy innym Knoppixie.
>> Tak się będziesz czepiał a panele i tak będą.
>
> Myślę, że ma miejsce nieporozumienie. Ja nie mam nic przeciwko panelom,
> jesli są profesjonalnie zrobione. Przetestowane, zaprojektowane,
> przewidziane do pracy w cieżkich warunkach, niezawodne.
>
> Ale rozmawiamy ciągle o panelu, któremu z boku wycieka dmesg. Mam zerowe
> zaufanie do tego typu poskładanych na kolanie zabawek.
Myślę, że twoje czepialstwo nic nie wnosi.
>
>>> A tutaj mamy wystające dmesg.
>>> Rozumiesz moje obawy?
>> A ja to się obawiam, że nie znasz zagadnienia i podnosisz nieistotne
>> kwestie do rangi krytycznych.
>
> Zapewne. Ale może też to rodzaj wyobraźni, związanej z faktem że jednak
> trochę wiecej rozumiem z funkcjonowania tego pod maską, jak przeciętny
> maszynista.
No, wiesz jak działa silnik, ale nie wiesz jak jeździć po drogach.
>
> Te obawy mają, powiedzmy, uzasadnienie w doświadczeniu.
>
>>> TBDU.
>> Niczego wielkiego nie wymyśliłeś, te pociągi mogę jeździć samoczynnie
>> jak kolejki PIKO.
>
> Innymi słowy, jesli jest awaria PIKO to składu nie da się zatrzymać, bo
> "komputer mówi nie".
>
> Nie żebym to ja napisał. Sam napisałeś, że czerwonie nie obliguje do
> zatrzymania, jeśli panel się nie zgadza.
Jedno drugiego nie wyklucza.
>
>>> Pewnie pneumatycznie.
>>> Ale postulujesz, że nie da się zatrzymać ppociągu na czerwonym, bo
>>> "komputer mówi nie". Do kitu z takim pociągiem.
>> Nie da się bo jak zobaczysz to czerwone, o ile w ogóle zobaczysz, to
>> już nie zdążysz wyhamować.
>
> To po co ono tam jest, na tych torach?
Bo nie każdy pociąg zawsze musi być ETCS. Może być potrzeba czasowej
zmiany organizacji by jeździły zwykłe.
>
> Ba, zadam pytanie wręcz straszne: to po co tam w ogóle jest maszynista?
Bo nie jest jeszcze tutaj dopuszczone puszczenie pociągu bez maszynisty.
Są miejsca na świecie gdzie pociągi tak jeżdżą.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.12.23 21:51 Janusz
- 23.12.23 11:18 Janusz
- 23.12.23 11:54 heby
- 23.12.23 14:19 Mirek
- 23.12.23 14:54 heby
- 23.12.23 16:47 titanus
- 23.12.23 17:39 Mirek
- 23.12.23 17:59 heby
- 24.12.23 13:35 io
- 24.12.23 19:10 Janusz
- 24.12.23 21:37 titanus
Najnowsze wątki z tej grupy
- pradnica krokowa
- Nieustający podziw...
- Coś dusi.
- akumulator napięcie 12.0v
- Podłączenie DMA 8257 do 8085
- pozew za naprawę sprzętu na youtube
- gasik
- Zbieranie danych przez www
- reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- Problem z odczytem karty CF
- 74F vs 74HCT
- Newag ciąg dalszy
- Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- kabelek - kynar ?
Najnowsze wątki
- 2025-01-20 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-20 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-20 huta ruszyla
- 2025-01-20 piece wodorowe
- 2025-01-20 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-20 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-20 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-20 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-19 Test - nie czytać
- 2025-01-19 qqqq
- 2025-01-19 Tauron przysyła aneks
- 2025-01-19 Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- 2025-01-18 Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- 2025-01-18 Pomoc dla Filipa ;)