  • Data: 2016-05-22 09:32:16
    Temat: Re: HTC 10 - bierze ktos?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-05-22 04:59, rs wrote:
    > aaaaha. juz ja widze, jak sie bugi skoncza. ty naprawde w to wierzysz?

    PS4 opiera się skutecznie. Wii pomimo poczastkowego fail, w ostatnich
    upgrades bylo już niełamalne softwareowo. To nie jest kwestia wiary. To
    kwestia faktów. Produentom konsol chwilowo zależy bardziej niż
    produentowm OSów.

    > taki idealista? im bardziej skomplikowany sprzet, tym wiecej bugow.

    Secure boot chain zazwyczaj nie bazuje na niczym skomplikowanym i są to
    pojedyncze kilobajty kodu. Wii udało się zlamać bo jeden z developerów
    okazal się imbecylem. Jak poprawili to już sie nie dało. Mija chyba z 6
    lat od tego i dalej secure boot na wii nie jest złamane.

    > do niedawna bylo nie do pomyslenia, zeby podstawic MacOS, albo OSX na
    > gratach PCtowych. teraz chyba prawie kazdy, oparty na intelu sprzet
    > powinien hulac. maniacy nawet na AMD puszczaja.

    Dalej nie czaisz bazy: w świecie PC te technologie przychodzą powoli.
    Kilkia miesiąty temu Microfot zarekomentował uniemozliwienie bootowania
    bez podpisanego kernela. Innymi slowy jesli trafisz na nadgorliwego
    producenta BIOSu to linuxa na sprzęcie możesz już nie postawić. Na razie
    nie widuję takiego sprzętu, ale możliwośc jest. Zgadnij co zrobi MS w
    sytuacji kiedy przegrywa na wszystkich rynkach?

    > te pryszczate nastolatki sa coraz cwansze, a jak nie to sie zglosza do
    > chinczykow, zeby im z fabryki wyniesli.

    Wyjmując z kieszeni pare mln dolarów ze zrzutki na startupie. Tak, to
    jest prawdopodobne i przecież się już zdarzało, prawda?

    > byc moze twoja taka jest. <rs>

    Owszem. Zauważa jednak z przerażeniem że znaczna populacja programistów
    w około też tutaj jest. Może więc ona jest jednak prawdziwa?