  • Data: 2016-05-22 04:59:33
    Temat: Re: HTC 10 - bierze ktos?
    Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 5/21/2016 4:29 PM, Sebastian Biały wrote:

    > Popsul Ci się moduł logiki. Nigdzie nie twierdze że wszyscy powinni. Nie
    > twierdze również że duża zarabiają bo są tumanistami.

    ja tez nigdzie nie twierdze, ze wszyscy, wiec zrwarac uwage rowniez
    swoje logice.

    > Raczej z praktyki. Obecnie część elementów hardware twoich urządzeń
    > elektronicznych jest zaszyfrowana. Za chwile będą wszystkie. Techniki
    > stosowane w TPM są tuż za rogiem.
    > Przykład:
    > https://blogs.msdn.microsoft.com/b8/2011/09/22/prote
    cting-the-pre-os-environment-with-uefi/

    uh-oh. apple chyba zawsze to robil i co? nic nowego.

    > Tak więc za kilka lat możesz sobie pisać firmware i odpalać na
    > emulatorach dla sportu.

    no trzeba sie czegos bac. jak nie ma czego, to trzeba sobie cos wymyslec.

    > Można bo sa bugi. Bugi się skończą - nie będzie się dało.

    aaaaha. juz ja widze, jak sie bugi skoncza. ty naprawde w to wierzysz?
    taki idealista? im bardziej skomplikowany sprzet, tym wiecej bugow.
    do niedawna bylo nie do pomyslenia, zeby podstawic MacOS, albo OSX na
    gratach PCtowych. teraz chyba prawie kazdy, oparty na intelu sprzet
    powinien hulac. maniacy nawet na AMD puszczaja.

    > Pomijam fakt
    > że najnowsze scalaki nie posiadają dokumentacji bez podpisywania NDA.
    > Nikt z pryszczatymi nastolatkami tego nie podpisze. Closed hardware i
    > spierd...

    te pryszczate nastolatki sa coraz cwansze, a jak nie to sie zglosza do
    chinczykow, zeby im z fabryki wyniesli.

    > Z rzeczywistości.

    byc moze twoja taka jest. <rs>