  • Data: 2016-05-27 00:51:37
    Temat: Re: HTC 10 - bierze ktos?
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "atm"

    > Z podworka, ktore mnie interesuje: Samsung wprowadzil zabezpieczenie
    > KNOX, ktore przy ladowaniu custom bootloadera jest trwale "uszkadzane".
    > ---
    > Dobrze, ale oprócz zamykania sprzętu jest też trend otwierania. Można
    > sądzić, że powstaną wartościowe projekty otwarte. W ogóle cała telefonia
    > komórkowa nie jest jedyną możliwą. Można np używać jej tylko do
    > uzyskania dostępu do sieci a korzystać rozwiązań otwartych. Kwestia
    > tylko, że nie będzie to tak masowe.

    Spojrz na Linuxa jako rozwiazanie otwarte. Owszem, uwzgledniajac
    Androida jest chyba najpopularniejszym systemem na swiecie jednak biorac
    pod uwage typowe dystrybucje juz nie jest kolorowo. Niby system ok,
    wiele lat dopracowywany, ale profesjonalnego oprogramowania jak na
    lekarstwo. Obawiam sie, ze podobnie bedzie to wygladalo w przypadku
    otwartego sprzetu ktorego na kickstarterach sporo sie pojawia.
    ---
    Szukasz dziury w całym. Cała elektronika telefonów jest dostępna w klockach.
    Kwestia kto będzie chciał systemy otwarte a nie tego, że producenci jakoś
    szczególnie postarają się by zamknąć wszystki sprzęt, który jest na rynku.