  • Data: 2016-05-23 02:33:33
    Temat: Re: HTC 10 - bierze ktos?
    Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 5/22/2016 2:45 PM, Sebastian Biały wrote:
> [...]
    us-of-ps4-jailbreak-news-so-far/

    4-has-apparently-been-hacked/#132475a97793

    > Widziałem ten hack. Niestety nie ma szczegołów. Co może oznaczać że
    > wyexlopitowano tylko glupiego freebsd bez naruszania secureboot.
    > Zupełnie tak samo jak rootuje się prawie każdy telefon. I tak samo można
    > wyexploitować Mario Kart na Wii. Tylko że to nie jest naruszenie
    > secureboota o którym tu mowa.

    sorry, ale zrobilo sie to typowe nudziartwo usenetowe, zeby tylko na
    chama swoje trzymac.

    > Ziew.

    masz racje.

    > Że już niby klonuja coś pokroju i7 i rozdają dokumantacje za friko? O
    > kurcze, nie wiedziałem. Są co prawda chińskie klony AVR i STM32 do
    > migania diodami ale tam wystarczy przeciętny mikroskop do sklonowania i
    > kupujący nie podpisują NDA z karą śmierci za naruszenie.

    tia. skoro zaczales sam ze soba rozmawiac, to ja ci juz nie bede
    przeszkadzac. pewnie tak kreujesz swoje rzeczywistosc.
    ja pass. ale ty mozesz sobie dalej. <rs>