  • Data: 2017-12-19 09:56:48
    Temat: Re: Google Maps a Naviexpert
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 18 Dec 2017 20:00:50 +0000 (UTC), w
    <X...@1...0.0.1>, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Wynik jest taki ze gm pomylił sie o około 20 minut i Ne o ok 20minut.
    > IMO porównywalnie.
    > Ja tam sobie GM chwale i na moja jazde liczy idealnie.

    NE pomylił się o ok. 7min, zresztą trudno mówić o pomyłce skoro przede
    wszystkim poprowadził najszybszą i najlepszą z możliwych tras.

    Z GM przez pół trasy jechałbyś po lokalnych oblodzonych drogach :)))

    Ten test wykonałem z ciekawości, bo przez kilka miesięcy miałem wrażenie, że GM
    kieruje mnie często jakimiś absurdalnymi drogami (Mazury-Wrocław w wakacje
    10h), no i przekonałem się że miałem rację -- lepsze trasy niż GM wyznaczy
    sobie samodzielnie kierowca lepszy od przeciętnego).