    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Google Maps a Naviexpert
    Date: Mon, 18 Dec 2017 09:34:48 +0100

    Sun, 17 Dec 2017 22:35:12 +0100, w
    <s2wqf1v1e1i4$.38f1bdf9i9iq$.dlg@40tude.net>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > I jaki wniosek ? Obie podobnie zle ?

    Ależ nie -- NE po prostu lepiej wyznaczył trasę i lepiej przewidział czas.

    > Gdzie ten korek - miedzy Kamienna a Dobromierzem jak rozumiem ?

    Pewnie gdzieś tak -- w Dobromierzu auta w mieście stały w korku, więc pewnie
    jakiś TIR stanął pomiędzy Dobromierzem a Bolkowem i skutecznie zatarasował cały
    ruch w obie strony.

    > Czyli ... NE dostal informacje pozniej ?

    Być może, ale niekoniecznie. Na pewno była dużo lepszej jakości.