  • Data: 2010-06-16 01:08:29
    Temat: Re: Gdzie kupic uzywke?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message
    news:hv7vt4$c53$1@news.task.gda.pl...
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości grup

    > a ja ci nadal probuje wytlumaczyc, ze z twoim podejsciem kupujac
    > stosunkowo nowe auto sugerujesz sie ze z silnikiem i reszta napweno bedzie
    > wszystko ok, i ogladasz blachy i jak ktos zamias tje klepac, wymieni na
    > uzywane z innego auta, to kupisz szrota, tylko dlatego ze ci tester nie
    > zapikal, wzglednie kupisz nawet niebite auto, ale zajezdzone przez
    > jakiegos debila

    Po pierwsze - nie oglądam tylko blach, oglądam również silnik, sprawdzam
    olej, jadę autem po mieście i poza miasto, sprawdzam jak się prowadzi, czy
    nie ściąga, jak hamuje, czy nie ściąga przy hamowaniu, itp, itd...
    Po drugie - z silnikiem nie jest NAPEWNO dobrze, ale jest na gwarancji,
    więc mnie to rybka że coś tam jest zwalone... producent naprawi.
    Po trzecie - nie wymieni blach bez malowania, musi dobrać kolor z blachami
    sąsiadującymi, więc na 100% położy nową warstwę na nowych blachach
    i wyjdzie na mierniku grubsza blacha z niefabryczną farbą.
    Po czwarte - kupuję auto z historią znaną i znanym licznikiem, więc
    nie wiem jak można "zajeździć" auto z automatyczną skrzynią co ma
    na liczniku 30 tysięcy km... Powiedz mi, jak?

    > masz, tylko ksiazke wraz z pieczatkami kupujesz na allegro :)

    Widzę, że "Polak POTRAFI". :-(