-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Jurand" <j...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Gdzie kupic uzywke?
Date: Fri, 11 Jun 2010 22:10:02 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 72
Message-ID: <huu4vb$8un$1@news.onet.pl>
References: <hul316$94k$1@news.onet.pl> <hul4fs$dmc$1@news.onet.pl>
<hul5hv$h2e$1@news.onet.pl> <hulcbp$fmi$1@news.task.gda.pl>
<h...@p...onet.pl> <huncet$nds$1@news.task.gda.pl>
<h...@p...onet.pl> <huniln$72l$1@news.task.gda.pl>
<h...@p...onet.pl> <huq3hg$htl$1@news.onet.pl>
<h...@p...onet.pl> <husokm$lpo$1@news.task.gda.pl>
<h...@p...onet.pl>
<4c1235af$0$2607$65785112@news.neostrada.pl>
<h...@p...onet.pl> <hutfdd$e9a$1@news.onet.pl>
<hutkc2$18j3$3@news.mm.pl> <hutm1o$unv$1@news.onet.pl>
<huu3jm$tkb$1@news.mm.pl>
NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1276286763 9175 91.150.222.21 (11 Jun 2010 20:06:03 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 11 Jun 2010 20:06:03 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2288130
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
news:huu3jm$tkb$1@news.mm.pl...
> Jurand pisze:
>
>>> Ciekawe jak wyklepiesz blache, a potem wyrownasz powierzchnie nie
>>> naruszajac ocynku :P
>>> Nie ma to jak przemadrzaly handlarz z doktoratem.
>>
>> Widzę, że wycofawszy się dzielnie z wątku o BMW teraz zaczynasz walczyć
>> w kolejnym, w którym zapewne wkrótce też polegniesz.
>>
>
> ROTFL, myslisz, ze jak napiszesz, ze pracujesz dla nasa to ktos z tego
> tytulu polegl? :P
> Smieszny jestes.
Nie, nie to miałem na myśli - wkrótce sam się przekonasz.
>> Kto mówił o KLEPANIU blachy? Myślisz, że każdy pracuje na zasadzie
>> beznamiętnego napierdalania młotem w blachę, żeby mniej więcej przywrócić
>> jej kształt pierwotny, a potem jedzie po niej boschem z kamieniem, żeby
>> dodatkowo to wyrównać?
>
> Widac jakie zlomki jako handlarz robiles.
> Albo nie masz zielonego pojecia jak wyglada zaklad blacharsko lakierniczy.
> I nie musisz jechac zadnym "boschem", wystarczy kawalek papieru sciernego.
Chętnie bym zobaczył, jak "kawałkiem papieru ściernego" wyrównujesz
wyklepany wcześniej młotkiem błotnik. ;) Po drugie, ja nie pisałem, że tak
robie, tylko że nie zawsze trzeba się uciekać do napieprzania młotkiem po
elementach blaszanych, tylko trzeba użyć mózgu żeby wgniecenie wyprostować z
jak najmniejszą ingerencją w oryginalną strukturę lakieru.
>> Blacha, jeśli nie doszło do poważnego uszkodzenia lakieru, może być
>> wyprostowana praktycznie "do zera". Kładziesz potem nową warstwę podkładu
>> i lakieru i masz nie naruszony ocynk + nowy lakier. I co Ci ma
>> zardzewieć?
>
> LOL, tylko to nie uszkodzenie lakieru decyduje o tym czy cos bedzie
> klepane czy nie :P
Oczywiście - dla większości blacharzy nie. Dla mniejszości - i to znakomitej
mniejszości, bo wymaga to niesamowitych umiejętności - jeśli masz element z
nieuszkodzonym lakierem to w 50% wypadków da się go tak potraktować, że
obejdzie się bez malowania.
>> Druga sprawa - załóżmy, że auto masz uderzone tak, że pomięło maskę,
>> błotniki, wzmocnienia przednie. Kupujesz takie rzeczy używane ORYGINALNE,
>> PROSTE, bez uszkodzeń lakieru. PRzykręcasz, malujesz i masz elementy,
>> których trwałość jest praktycznie taka sama, jak oryginału.
>> Warunek - musi to robić ktoś, kto ma odpowiednią wiedzę, a nie debil z
>> młotem w ręce.
>
> Buhahah.
> Strach od ciebie auto kupic :>
Tak, widzę to codzień w oczach klientów.
> Juz widze te haldy uzywancyh masek, blotnikow itd. oczywiscie
> oryginalnych, na ktorych nie ma najmniejszego uszkodzenia :P
Zdarzają się i takie elementy. Wystarczy, jak nie jest uszkodzony lakier w
taki sposób, żeby był przetarty do gołej blachy.
> Taa, kolega blacharz moze cos powiedziec, szczegolnie o takich klientach
> co to sami lubia czesci przywiezc, wlasnie takie uzywane, oryginalne, na
> ktore tylko lakier trzeba nalozyc (przynajmniej im sie tak wydaje) :P
Mnie nie interesuje, jakich masz kolegów i co oni robią.
Jurand.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.06.10 22:03 Karolek
- 11.06.10 22:17 masti
- 11.06.10 22:21 Artur Maśląg
- 11.06.10 22:25 masti
- 11.06.10 22:21 Karolek
- 11.06.10 22:32 Karolek
- 11.06.10 22:53 Pszemol
- 11.06.10 22:52 Pszemol
- 11.06.10 23:16 Artur Maśląg
- 11.06.10 23:41 Pszemol
- 12.06.10 08:36 Jurand
- 12.06.10 08:39 Jurand
- 12.06.10 08:46 Jurand
- 12.06.10 08:47 Karolek
- 12.06.10 09:38 Karolek
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=