    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gdzie kupic uzywke?
    Date: Fri, 11 Jun 2010 22:10:02 +0200
    <hul5hv$h2e$1@news.onet.pl> <hulcbp$fmi$1@news.task.gda.pl>
    <h...@p...onet.pl> <huncet$nds$1@news.task.gda.pl>
    <h...@p...onet.pl> <huniln$72l$1@news.task.gda.pl>
    <h...@p...onet.pl> <huq3hg$htl$1@news.onet.pl>
    <h...@p...onet.pl> <husokm$lpo$1@news.task.gda.pl>
    <h...@p...onet.pl>
    <4c1235af$0$2607$65785112@news.neostrada.pl>
    <h...@p...onet.pl> <hutfdd$e9a$1@news.onet.pl>
    <hutkc2$18j3$3@news.mm.pl> <hutm1o$unv$1@news.onet.pl>
    <huu3jm$tkb$1@news.mm.pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:huu3jm$tkb$1@news.mm.pl...

    > ROTFL, myslisz, ze jak napiszesz, ze pracujesz dla nasa to ktos z tego
    > tytulu polegl? :P
    > Smieszny jestes.

    Nie, nie to miałem na myśli - wkrótce sam się przekonasz.

    > Widac jakie zlomki jako handlarz robiles.
    > Albo nie masz zielonego pojecia jak wyglada zaklad blacharsko lakierniczy.
    > I nie musisz jechac zadnym "boschem", wystarczy kawalek papieru sciernego.

    Chętnie bym zobaczył, jak "kawałkiem papieru ściernego" wyrównujesz
    wyklepany wcześniej młotkiem błotnik. ;) Po drugie, ja nie pisałem, że tak
    robie, tylko że nie zawsze trzeba się uciekać do napieprzania młotkiem po
    elementach blaszanych, tylko trzeba użyć mózgu żeby wgniecenie wyprostować z
    jak najmniejszą ingerencją w oryginalną strukturę lakieru.

    > LOL, tylko to nie uszkodzenie lakieru decyduje o tym czy cos bedzie
    > klepane czy nie :P

    Oczywiście - dla większości blacharzy nie. Dla mniejszości - i to znakomitej
    mniejszości, bo wymaga to niesamowitych umiejętności - jeśli masz element z
    nieuszkodzonym lakierem to w 50% wypadków da się go tak potraktować, że
    obejdzie się bez malowania.

    > Buhahah.
    > Strach od ciebie auto kupic :>

    Tak, widzę to codzień w oczach klientów.

    > Juz widze te haldy uzywancyh masek, blotnikow itd. oczywiscie
    > oryginalnych, na ktorych nie ma najmniejszego uszkodzenia :P

    Zdarzają się i takie elementy. Wystarczy, jak nie jest uszkodzony lakier w
    taki sposób, żeby był przetarty do gołej blachy.

    > Taa, kolega blacharz moze cos powiedziec, szczegolnie o takich klientach
    > co to sami lubia czesci przywiezc, wlasnie takie uzywane, oryginalne, na
    > ktore tylko lakier trzeba nalozyc (przynajmniej im sie tak wydaje) :P

    Mnie nie interesuje, jakich masz kolegów i co oni robią.

    Jurand.