  • Data: 2010-06-12 08:39:42
    Temat: Re: Gdzie kupic uzywke?
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:huu485$17la$1@news.mm.pl...

    > Sam sie lepiej doucz matolku, bo o lakierach wodnych to nic nie wiesz.
    > Tak to jest jak baran pohandluje paroma zlomami w zyciu i mysli, ze
    > pozjadal wszystkie rozumy.

    Kto tutaj jest baranem, zaraz się okaże.

    > Zebys sie nie musial wiele zastanawiac... lakiery wodne to TYLKO baza,
    > bezbarwny jest dalej taki jak kiedys, wiec to by bylo na tyle z twoja
    > teoria o miekkosci wodnych lakierow.

    Aaaahahahahahah no to teraz pojechałeś. Akurat znów nie trafiłeś, bo
    zamierzam w niedalekim czasie otworzyć właśnie lakiernię wodną. Lakiery
    wodne to tylko baza? Kto Ci takich pierdoł naopowiadał?
    Żeby się nie rozpisywać:
    http://www.arscolor.pl/gettech.php?lang=pl&id=3

    Jurand.