-
Data: 2010-06-12 08:46:57
Temat: Re: Gdzie kupic uzywke?
Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
news:huu60u$27nb$1@news.mm.pl...
> Jurand pisze:
>
>>> ROTFL, myslisz, ze jak napiszesz, ze pracujesz dla nasa to ktos z tego
>>> tytulu polegl? :P
>>> Smieszny jestes.
>>
>> Nie, nie to miałem na myśli - wkrótce sam się przekonasz.
>>
>
> Uuu powialo groza :P
No, powieje bardziej, jak zaczniesz się tłumaczyć, co miałeś na myśli
pisząc, że nie ma lakierów wodnych bezbarwnych ;)
>>> Widac jakie zlomki jako handlarz robiles.
>>> Albo nie masz zielonego pojecia jak wyglada zaklad blacharsko
>>> lakierniczy.
>>> I nie musisz jechac zadnym "boschem", wystarczy kawalek papieru
>>> sciernego.
>>
>> Chętnie bym zobaczył, jak "kawałkiem papieru ściernego" wyrównujesz
>> wyklepany wcześniej młotkiem błotnik. ;) Po drugie, ja nie pisałem, że
>> tak robie, tylko że nie zawsze trzeba się uciekać do napieprzania
>> młotkiem po elementach blaszanych, tylko trzeba użyć mózgu żeby
>> wgniecenie wyprostować z jak najmniejszą ingerencją w oryginalną
>> strukturę lakieru.
>
> Buahaha, wez zobacz jak wyglada praca blacharza, bo narazie to wypisujesz
> swoje pobozne zyczenia.
Ha - mówisz, że blacharze nie używają narzędzi typu kątówka czy też
szlifierka z kamienną tarczą? No to może u Ciebie na wsi dalej szlifują
wszystko papierem trzymanym w ręce... A producenci wszelkiego rodzaju
narzędzi to są debile, bo po co produkować coś, czego na rynku się nie
używa - przecież jest stary, dobry, sprawdzony papier ścierny.
>>> LOL, tylko to nie uszkodzenie lakieru decyduje o tym czy cos bedzie
>>> klepane czy nie :P
>>
>> Oczywiście - dla większości blacharzy nie. Dla mniejszości - i to
>> znakomitej mniejszości, bo wymaga to niesamowitych umiejętności - jeśli
>> masz element z nieuszkodzonym lakierem to w 50% wypadków da się go tak
>> potraktować, że obejdzie się bez malowania.
>>
>
> Ty naprawde nie masz zielonego pojecia na czym polega wgniecenie blaszanej
> karoserii.
Ostatnio miałem 180 takich wgnieceń. Po gradzie. Była opcja malowania połowy
auta albo wyciągnięcia tego na zero. Koszty podobne, efekt końcowy -
zdecydowanie inny. Zostały wyciągnięte. Więc nie mów mi, że o czymś nie
wiem, dziecko drogie, bo błaźnisz się post za postem.
>>> Buhahah.
>>> Strach od ciebie auto kupic :>
>>
>> Tak, widzę to codzień w oczach klientów.
>>
>
> Pewnie znalaz by sie nie jeden "zadowolony" nabywca :P
Oczywiście, tacy też bywają ;)
>>> Juz widze te haldy uzywancyh masek, blotnikow itd. oczywiscie
>>> oryginalnych, na ktorych nie ma najmniejszego uszkodzenia :P
>>
>> Zdarzają się i takie elementy.
>
> Noo zdarzaja.
> Jak naprawiasz samochod to nie ma czasu na szukanie elementu bez
> najmniejszego uszkodzenia, albo czekanie na taki.
Jedziesz do Gliwic albo do Poznania i przywozisz wszystko za jednym
zamachem.
> Samochod sie naprawia i tyle, a czy to naprawia na starych oryginalnych,
> nowych nie oryginalnych, czy nawet nowych oryginalnych to juz jest kwestia
> wlasciciela i warsztatu.
O to to! Kwestia głównie warsztatu, bo można właścicielowi powiedzieć, jakie
są konsekwencję naprawy takiej, a jakie takiej.
> A zabawe w szukanie po szrotach idealnych elementow blacharskich to mozna
> sobie uprawiac prywatnie, a nie w warsztatcie.
Już pisałem - żeby naprawić auto DOBRZE, trzeba mieć mózg i go używać.
Widocznie Ty masz styczność z samymi rzeźnikami.
> Zreszta rownie dobrze mozesz sobie szukac elementow w tym samym kolorze,
> to i lakierowac nie bedziesz musial :P
Też można i to jest zdecydowanie najlepsze wyjście.
>> Wystarczy, jak nie jest uszkodzony lakier w taki sposób, żeby był
>> przetarty do gołej blachy.
>>
>
> I nie bedzie zadnej wgnioty, chyba ze lubisz klasc nowy lakier
> bezposrendio na wgniote, albo ta wgniote wypelniac szpachlowka.
> Jako handlarz to faktycznie mozesz byc do tego zdolny.
A co Ty myślisz, że jak masz nie uszkodzony lakier i wgniotkę, to ktoś go
szlifuje do gołej blachy? Chyba tylko skończony idiota, wystarczy to mocno
zmatowić i nowa powłoka ładnie siada - czy dasz na to szpachlę, czy kolejną
warstwę lakieru. Poza tym jest coś takiego jak PODKŁAD. On zabezpiecza przed
późniejszą korozją. I to od sposobu nałożenia podkładu zależy, czy element
będzie korodował szybko, czy prawie wcale.
>>> Taa, kolega blacharz moze cos powiedziec, szczegolnie o takich klientach
>>> co to sami lubia czesci przywiezc, wlasnie takie uzywane, oryginalne, na
>>> ktore tylko lakier trzeba nalozyc (przynajmniej im sie tak wydaje) :P
>>
>> Mnie nie interesuje, jakich masz kolegów i co oni robią.
>>
>
> W przeciwienstwie do ciebie on jest fachowcem z bardzo dlugim stazem.
No jeśli opowiada Ci takie pierdoły, jakimi się tutaj dzielisz, to ten staż
w niczym mu nie pomógł. A po niejednym "z bardzo długim stażem" samochód się
poprawiało.
Jurand.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.06.10 08:47 Karolek
- 12.06.10 09:38 Karolek
- 12.06.10 10:00 Karolek
- 12.06.10 16:39 Jurand
- 12.06.10 16:50 Jurand
- 12.06.10 18:31 Karolek
- 12.06.10 19:01 Karolek
- 12.06.10 20:21 Jurand
- 12.06.10 20:27 Jurand
- 12.06.10 21:46 Karolek
- 12.06.10 22:02 Karolek
- 13.06.10 10:18 Jurand
- 13.06.10 10:45 Karolek
- 13.06.10 15:43 Jurand
- 13.06.10 21:58 Karolek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=