-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!enother.net!enother.net!enother.net!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-medi
a.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.
pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Gaz prince sie nie włącza.
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <o6dehi$q15$1@gioia.aioe.org>
<1mge072zt28li$.mc1a6dbkx77o.dlg@40tude.net>
<o6doq0$1d8d$1@gioia.aioe.org>
<prd87mj7xtx5$.6702wekbl40w.dlg@40tude.net> <o6g0sj$uh0$1@gioia.aioe.org>
<1kc6xmeip6wzb$.184fv630vthif$.dlg@40tude.net>
<o6li34$u68$1@gioia.aioe.org> <12otx1dmesfrm$.4jtar0la52p.dlg@40tude.net>
<o77cvs$1au$1@gioia.aioe.org> <k...@4...net>
<o77uil$unv$1@gioia.aioe.org>
<1xbknonmaxfvg.1wneephdbttdw$.dlg@40tude.net>
<o7afip$ob0$1@gioia.aioe.org>
<1...@4...net>
<o7asfp$1e5l$1@gioia.aioe.org>
<489wd4ox1fyz$.1eriaq5852kua.dlg@40tude.net>
<1...@4...net>
<o7fufk$87m$1@gioia.aioe.org>
<195wgqvb0o30o$.jqu41jsauy3p.dlg@40tude.net>
<o7ilb0$jt3$1@gioia.aioe.org>
Date: Thu, 9 Feb 2017 23:42:17 +0100
Message-ID: <1e1sp9nyz1cxw$.wpwa83agjf42.dlg@40tude.net>
Lines: 59
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1486680325 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 646 89.77.179.152:1893
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4323
X-Received-Body-CRC: 1410018155
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2599280
[ ukryj nagłówki ]Dnia Thu, 9 Feb 2017 22:01:21 +0100, Janusz_k napisał(a):
>> No raczej w drugą stronę.
>> Bo uprościli montaż, wyeliminowali miejsce na popełnienie błędu przez
>> instalatora który może trafić z wpięciem kompensacji ciśnienia w jakąś falę
>> stojącą w kolektorze.
>> Za to komputer ma więcej roboty, bo zamiast pneumatycznej kompensacji musi
>> to zrobić elektronicznie.
>>
>> W sumie fajnie jest pomyślana ta instalacja,
> I bezproblemowa w użytkowaniu, dotąd w ogóle nie wiedziałem że mam gaz,
> dopiero jak zaczeły się problemy z reduktorem to musiałem się pochylić
> nad tematem,
Teoretycznie każda instalacja poprawnie założona i na trwałych komponentach
powinna być bezproblemowa.
Natomiast największy problem jest z tym "poprawnie", bo to co zazwyczaj
zrobi gazownik to raczej obraz nędzy i rozpaczy.
A co najmniej ostrej walki o to, żeby klient który oddaje samochód dziś o
10, mógł go odebrać jutro o 16 i wtedy jeńców się nie bierze :)
>> ale ciekawe jak sobie radzi z
>> tzw. "trudnogazowalnymi" samochodami w których są różne dziwne patenty
>> rozwiązujące jakieś problemy z zasilaniem w benzynę, których to problemów
> Są wersje do turbo, na 8 cylindrów a na grupach pisza że i na 12 chodzą
> więc jak widać prins daje radę :)
Cylindry to nie problem.
Problem to np. tak policzona instalacja benzynowa, że przy dużym
zapotrzebowaniu na paliwo spada ciśnienie na listwie - tak jakoś na styk
policzona wydajność pompy paliwa czy średnia przewodów.
ECU silnika o tym wie i rekompensuje ten spadek ciśnienia po prostu
dłuższym otwarciem wtryskiwaczy żeby benzyny było ile ma być.
Efekt jest taki że wtryskiwacze benzynowe przy dużych obciążeniach
zaczynają się otwierać bardzo długo.
Gazując to komputerem z mapą to nie jest problem - wystarczy "zubożyć" gaz
przy wysokich obciązeniach po to żeby nie lał go za dużo.
No i zastanawiałem się jak to rozwiązałby Prins - no i rozwiązał wpisując
go na listę aut nie go zagazowania :)
>> nie ma zasilanie w gaz i samo "robienie tak jak robi benzyna" nie
>> wystarczy.
> Po pierwsze jest lista tych które da się zagazować, a do tych
> najnowszych z bezpośrednim wtryskiem wymyślili wtrysk ciekłego gazu tymi
> samymi wtryskiwaczami, jest tylko przerobiona pompa wtryskowa benzyny i
> dołozona dodatkowa na benzynę z baku. Tyle że instalacja jest droga i
> zalecają ją do nowych aut, nawet daja gwarancję :) tyle że podobno z
> jakimiś vw były problemy i przestali polecać bezpośredni wtrysk gazu.
Z gazowaniem nowych aut zawsze są problemy.
Jednak branża LPG musi zawsze dojrzeć i okrzepnąć po wprowadzeniu nowości
do silników.
Zawsze tak było że najpierw te "nowoczesne" to się miały nie dać zagazować,
albo miało to kosztować pół auta, a potem jakoś 10 lat mijało i okazywało
się że wszystko się da :)
Następne wpisy z tego wątku
- 25.02.17 19:20 j...@o...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- A co mnie to koooorwa obchodzi?
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-06-27 A co mnie to koooorwa obchodzi?
- 2024-06-28 nawigacja satelitarna
- 2024-06-28 SmartLife/Tuya i osuszanie -- mordowanie z zimną krwią...
- 2024-06-27 położyłem kafelki
- 2024-06-28 Łódź => International Freight Forwarder <=
- 2024-06-28 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-06-28 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-28 Sopot => Team Leader E-Commerce for Foreign Markets <=
- 2024-06-28 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=