  • Data: 2016-07-04 14:51:58
    Temat: Re: Gapienie się w ... nie telewizor ;)
    Od: robot <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-02 o 21:13, sundayman pisze:

    > fascynują się resztki jedzenia i inne dziwne substancje płynące po szkle ?

    Z tymi fascynacjami, to różnie bywa.
    Ja na przykład nie jestem w stanie pojąć dlaczego kogoś fascynuje
    patrzenie na innych ludzi, którzy odbijają pomiędzy sobą napompowaną piłkę
    w celu umieszczenia tejże piłki w siatkach przyczepionych do ramy o wymiarach 244cm x
    732cm.
    A zapewniam, że ludzi których to fascynuje jest bardzo dużo.