  • Data: 2016-07-04 18:25:04
    Temat: Re: Gapienie się w ... nie telewizor ;)
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ej? Czy to oznacza że poradzili sobie z filtrowaniem promieniowania
    > podczerwonego *do* środka? Czy też może jest to nieistotny wkład w
    > podgrzewanie sałatek?

    PRL-owska lodówka sklepowa ByFUCh (Bytomska Fabryka Urządzeń
    Chłodniczych) miała zwykłe szkło aż do lat 90, kiedy zaczęto instalować
    w nich "BESPO" (szybę tłukącą się na cukier). Potem wprowadzili
    full-przeszklone witryny mające na dole rezystory jak w szybach
    samochodowych. Czy one zatrzymują IR to do dziś nie wiem, faktem jest,
    że witryny z lodami w Ustkach, Łebach, Gdyniach itp. są zwykle pod
    parasolem.