  • Data: 2016-07-04 19:45:26
    Temat: Re: Gapienie się w ... nie telewizor ;)
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:577a8d9d$0$12554$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "robot" napisał w wiadomości grup
    >
    > Popatrz kiedys na publike na meczu tenisa :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=TWDb2Zb6jLQ
    (ale da się oglądać tylko pierwsza połowa, druga, to jakiś psychedeliczny
    montaż)

    https://www.youtube.com/watch?v=Km_cS2tWctg
    https://www.youtube.com/watch?v=JgAgfC8Tqok
    https://www.youtube.com/watch?v=ysE3GMCH1jk (kiepska jakość)

    No dobra, jeszcze to...
    https://www.youtube.com/watch?v=kZm6RwukFCc
    https://www.youtube.com/watch?v=rhBzWs7XVWI

    Na koniec zatrudnić chłopca do piłek :)
    https://www.youtube.com/watch?v=NywZLPIhnXU

    --
    Wolność jednych, nie może być kosztem drugich!
    (C) Adaś Miauczyński, "Dzień świra"