  • Data: 2017-01-04 17:51:45
    Temat: Re: G1WH
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-04 o 11:22, r...@k...pl pisze:

    > Moja akira kosztowała bodajże 300 czy 400zł, czy to worek złota?

    Mam navi Beckera 7827, też ma lat... jest z 2009 jak patrzę, i trzyma
    bateria te pół godziny.
    Jak kupowałem Beckera w promocji dałem 110 funtów, w Polsce ponad
    1000zł. Kupowałem też wtedy Manty 020 i coś tam z Biedronki, ale padały
    po kilkunastu tygodniach pracy, Manta w Niemczech na autostradzie gubiła
    się po przekroczeniu 160km/h. Biedronkowe cudo się wysypało kompletnie i
    oddałem po 2 tygodniach.

    Teraz jakbym chciał kupić taki współczesny odpowiednik tego 7827, to
    musiał bym kupić Becker active.5 LMU.
    Popatrz cenę i porównaj z takim gocleverem.

    A temat idzie wokół poszukiwań czegoś za 250zł.
    Owszem,można kupić takie Mio MiVue 688 i będzie gites jakość wykonania.

    --
    Irokez