  • Data: 2017-01-04 21:46:49
    Temat: Re: G1WH
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-04 o 18:07, J.F. pisze:

    > Nawigacja samochodowa ?
    > A jakie to ma znaczenie ile bateria wytrzymuje ?
    > Nawet jesli dlugo, to i tak sie kiedys skonczy i trzeba bedzie ladowac.
    > A gniazdko do zasilania obok jest i zaden problem podlaczyc.
    >
    > Chyba zreszta zadna z tych samochodowych nie miala jakies rewelacyjnej
    > baterii, bo i po co - gniazdko do zasilania przeciez jest tuz obok.
    > Ta bateria to potrzebna glownie po to, zeby nawi sie nie resetowala przy
    > wypadnieciu kabelka - minuta czy dwie by wystarczyly.
    >
    > Przydaloby sie do zwiedzania pieszego obcych miast ... i wtedy wychodzi,
> [...]

    Hm, jedna z moich najstarszych nawigacji to PDA Fujitsu-Siemens Pocket
    Loox N560, kupiony zaraz jak tylko się pojawił na rynku. Wcześniej
    miałem jakiegoś Della.
    Tego N560 używałem też do pieszych wędrówek. OIDP można było na
    spokojnie przejść Dolinę Chochołowską w obie strony i jeszcze zostawało
    sporo akumulatora.
    Ale to był ponoć jeden z bardziej udanych modeli.
    Zresztą można do niego było kupić "grubą" baterię, gdyby ktoś
    potrzebował tupać gdzieś cały dzień.

    A teraz navi nie dość, że są ograniczone (rolę typowych PDA przejęły
    smartfony; navi nie mają Win Mobile tylko WinCE), to najczęściej są z
    wbudowaną na stałe baterią. Ciężko je rozebrać, w środku bywają jeszcze
    sklejane dwustronnymi taśmami lub zalewane termo-glutem.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam