  • Data: 2015-10-29 12:24:07
    Temat: Re: #Freemium w Virgin Mobile
    Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 562f5a47$0$654$6...@n...neostrada.pl

    > Prośba o łaskę -- odrzucona w całości. :)

    Kandyduj więc na prezydenta - masz mój głos. Jedynie tacy mogą liczyć na
    moje poparcie - ci deklarujący że nikomu nie będą robić laski.

    > Ani ZUS nie pracuje nad zyskami, ani OFE,
    > chyba, że nad zyskami ,,pracowników''.

    Dałem Ci link do filmu, gdzie jakaś profesor wyjaśnia, że OFE oferują ze
    20 złotych tytułem emerytury... Dodaje, że jedynie ZUS daje jakieś
    > emerytury, ale -- groszowe...
    >
    > Ile tych groszy? Obecne emerytury to kilka tysięcy pln.
    > Ale moja matka ociera oczy paniom z ZUSu, które płaczą jakoś tak:
    >
    > -- pani pokolenie pobiera wysokie emerytury, my otrzymamy kilkakrotnie
    > niższe
    >
    > I chyba nawet mojej matce żal tych pań... Ale tylko przez chwilę,
    > po której przypomina sobie i mnie, i masę innych rzekomo zdrowych
    > ludzi...

    OFE pracują nad zyskami, jednak nie zapominajmy że na rynku
    inwestycyjnym można się zdrowo przejechać. I wtedy kto będzie
    finansował emeryturkę klienta OFE. Sytuacja jako żywo przypomina
    "Frankowiczów": Chcieli być w stosunku do innych cwaniakami do
    kwadratu, koniec końców stali się żebrakami proszącymi tych innych o
    pomoc.

    > Jak i inne postkomunistyczne.
    > Wyrosły fortuny rzekomych ekonomistów -- w istocie handlarzy
    > tanio kupujących (ludzką prace) i drogo sprzedających gotowe
    > produkty, nierzadko ustawiając przetargi...
    >

    > Hybryda ni pies ni wydra. Trochę kołchozu, trochę rynku...

    Nie mam uwag krytycznych do tego co się dzieje choćby w Czechach, także
    Jugosławia bardzo dobrze stała zanim nie stała się celem ataków dla
    imperialistycznych zbirów.

> [...]
    > Ile teraz? Ano niemal 844 plny...
    >
    > (1.0355)^8=1,32190676712058
    > (1.0355)^8*2000=2643,81353424116
    > 643,81 przybyło
    > 200 odkładał
    > 843,81 odkładać może teraz bez uwzględniania inflacji
    >
    > Czyli ponad 4 razy tyle teraz zostaje w portfelu Polaka?
    > I drze mordę na demonstracjach? A pałą go po dupie!!!
    >

    > A może obecnie jest deflacja, ale na początku tego okresu była silna
    > inflacja?
    > Nie było...
    >

    > Polakowi zostaje kupa szmalu -- ale apetyt wzrósł w trakcie jedzenia?!??!

    Tylko co my obywatele mamy z tych papierowych zwyżek PKB?

    > Udało -- sobie zrobił dobrze, i to bez podtekstu seksualnego.
    > (chciał dobrze -- i dostał dobrze)

    Jeszcze kiedyś za likwidację OFE będą mu stawiać pomniki.

    > Dlaczego poręczał?
    > OFE kupowały obligacje!!!

    Dlaczego poręczał? Ano bo to najprawdopodobniej nie było bezinteresowne
    poręczenie. Ktoś się obłowił, właściwie to poza płacącymi (pod
    przymusem) składki to wszyscy się obłowili.
    Wszyscy kupują obligacje, najwięcej zagraniczne banki.

> [...]
    > samych
    > kobiet po 60 roku życia) i skutecznie obniżył wysokość emerytur...
    >

    > A czym umotywował umorzenie obligacji?
    > Potrzebą wypłacenia emerytur. Brak umorzenia skutkował potrzebą
    > wstrzymania wypłacania świadczeń takich jak emerytury i renty...
    >

    > Niewielu Polaków (emerytów i rencistów zwłaszcza!!) pojmuje, jak
    > blisko było pozostawienia polskich świadczeniobiorców samym sobie
    > i głodowej śmierci!!! Vincenty zasilany jest z UK -- nie umarłby
    > z głodu... Ponadto obok różnych świadczeń okołoemerytalnych

    To jakaś głupota. Wbrew propagandzie w ZUSie od gotówki aż kipi.
    Widziałeś te ich inwestycje, te marmury, te monitory nawet w wsiowych
    placówkach. Albo to sponsorowanie "niań", i to miałaby robić instytucja
    której w oczy zagląda groźba niewypłacalności świadczeń??

    > Ścierwa nie trzeba utrzymywać -- ścierwo nie je. :)

    Gdy go nie za sponsorujesz to zdechnie, albo wydrze siłą.. Cała jego
    istota bytu to wydrzeć ci ile tylko się da.

    > Nie znam wysokości. W sumie Tusk umorzył coś koło 156 miliardów pln,
    > ale trudno zgadnąć, ile to jest, bo są różne ceny. ;) Tusk umorzył
    > obligacje, ale obok tych obligacji są i inne papiery. [toaletowe?
    > muszę sprawdzić później... Google na razie nie wie...]
    >

    > Zakładając 16 milionów członków OFE -- na łebka ile przypada?
    > Nie wiem.

    Tu jest właśnie pies pogrzebany, Emeryturę z ZUSu już dzisiaj możesz
    sobie wyliczyć, ale o wysokość świadczenia z OFE, to jedyne co można
    zrobić, to wizyta u wróżki.

    > Nie znam, ale pamiętam, że ogólnie OFE nie dają żadnego zysku
    > składkowiczom. Dają zysk ,,menadżerom''. ***Chyba*** kiedyś dawały 7%.

    No to skąd, z czego ta krytyka Tuska za to że ujął się za potencjalnie
    oszukiwanymi składkowiczami?