eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFrancuzi wypuszczają na drogi samochody autonomiczne z kierowcą :-) › Re: Francuzi wypuszczają na drogi samochody autonomiczne z kierowcą :-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Francuzi wypuszczają na drogi samochody autonomiczne z kierowcą :-)
    Date: Fri, 24 Mar 2017 23:24:52 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 110
    Message-ID: <ob46c1$rk9$1@node2.news.atman.pl>
    References: <58c66a8a$0$15190$65785112@news.neostrada.pl>
    <oa83jv$64k$1@node1.news.atman.pl>
    <1ofqtxdfi9rce$.18x550iv3tjhy$.dlg@40tude.net>
    <oao1ct$5hs$1@node1.news.atman.pl>
    <xbmsbl3t7j18.pkftljd03vbt$.dlg@40tude.net>
    <oapmv6$p6l$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <oaq26r$a75$1@node1.news.atman.pl>
    <qh50ezmcd7q3.9qe5frq2ji5f$.dlg@40tude.net>
    <oaqv66$6ar$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@4...net>
    <oashoo$g7r$1@node2.news.atman.pl>
    <ewcxm476l1db$.151xnnobc3y8o.dlg@40tude.net>
    <oatmpm$im9$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <ob0gjo$9a6$1@node2.news.atman.pl>
    <vw93rrtatphh$.fygp8pya3xlc$.dlg@40tude.net>
    <ob1s4b$864$1@node1.news.atman.pl>
    <58d560e4$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1490394305 28297 46.21.210.209 (24 Mar 2017 22:25:05
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Mar 2017 22:25:05 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.8.0
    In-Reply-To: <58d560e4$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Antivirus: Avast (VPS 170324-0, 2017-03-24), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2602478
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-03-24 o 19:09, J.F. pisze:

    >>> No to sobie kiedyś tak zahamuj, to zobaczysz :)
    >>> Tylko przygotuj sobie jakieś długie lotnisko na taką naukę.
    >
    >> Co ty nie powiesz. Kiedyś wracałem po ciemku tylko z ręcznym.
    >> I nie było to po lotnisku. A ręczny był najgorszego typu z możliwych,
    >> zaciskał taśmę na specjalnej wypukłości wału napędowego.
    >
    > Ale wiedziales ze nie masz hamulcow, jechales wolno i z reka na recznym.
    >
    > Pojedz kiedys 150 i obudz sie bez hamulcow.
    > Reczny jest slaby, a w tych dwuobwodowych jakos dziwnie gleboko pedal
    > wpada.
    > Co prawda to przy odpowietrzeniu - jak mi kiedys wezyk pekl czy hamulce
    > sie zagotowaly, to jakos resztki hamowania byly i dalo sie zatrzymac,
    > ale szczesliwie bylo miejsce i predkosc tez byla mniejsza.

    Nie mam w okolicy autostrady a po rodzinnym mieście jedną trzecią
    tego co proponujesz.

    > wiec jakies smiertelne wypadki na pewno byly - ale raczej w znikomej
    > ilosci.

    Spowodowanych pęknięciem przewodu nie znam.

    >>>>> Uwierz - słabo to wtedy hamuje i bardzo krzywo.
    >>>> Słabo owszem, krzywo nie, przynajmniej jeśli masz te hamulce
    >>>> wyregulowane.
    >>
    >>> Bardzo krzywo, bo hamuje tylko jedno przednie koło. Nawet przy
    >>> niewielkim
    >>> promieniu zataczania przednich kół, jaki jest w obecnych samochodach,
    >>> kierownicę trzeba mocno trzymać, samochód hamuje bardzo słabo i silnie
    >>> ściąga.
    >
    >> W jakim aucie tak jest ?
    >
    > Tej krzywosci to tez sobie nie przypominam.
    > Ale Tomasz rajdowo jezdzi :-)

    Pisze i rozumuje też rajdowo.

    >>>> Nie miałem na myśli zahamowanie przez elektronikę a informację że
    >>>> układ hamulcowy jest niesprawny lub wymaga uzupełnienia.
    >>> Masz błędną wiedzę na temat działania takiego układu.
    >>> Kontrolka hamulców (czerwony wykrzyknik w kółku w nawiasach) zapali się
    >>> dopiero gdy poziom płynu hamulcowego spadnie poniżej minimalnego.
    >>> Na to, nawet przy przerwaniu obwodu hydraulicznego, potrzeba dość sporo
    >>> czasu, bo płyn ucieka po kropelce, bo jest lepki, a wycieka przez
    >>> milimetrowego przekroju przewód o długości kilku metrów pod wpływem
    >>> grawitacji.
    >
    >> Ale masz świadomość że płyn najpierw skończy się w zbiorniczku
    >> wyrównawczym a dopiero potem w pompie ?
    >
    > Ale cisnienia w ukladzie nie bedzie od razu.
    > Wiec jedziesz z urwanym przewodem, plyn jest, a hamowania nie ma.

    Nie dyskutujemy o urwanym przewodzie tylko o pękniętym.
    A różnica będzie spora.

    > Po czym sie okaze, ze dwuobwodowa pompa dziwnie gleboko daje sie wcisnac
    > i nie bardzo wiadomo na czym pedal sie opiera ..
    >
    >>> Dopiero naciśnięcie hamulca powoduje że pedał wpadnie do ziemi, a płyn
    >>> zostanie wypchnięty w większej ilości dziurą zamiast trafić do hamulców.
    >
    >> o nie będzie taka wielka dziura jak myślisz. Będzie ciekło a nie lało
    >> się.
    >
    > Bez cisnienia. Jak wcisniesz pedal to trysnie.

    Ale nie całą średnica przewodu jak usiłujecie mi wmówić a tylko średnicą
    pęknięcia.

    >>> Kilka-kilkanaście naciśnięć hamulca dopiero wypompuje na tyle dużo płynu
    >>> żeby zapaliła się lampka.
    >>
    >>> Tak więc ta lampka z grubsza zabezpiecza Cię tylko przed myszą która
    >>> przyjdzie w nocy i przegryzie wężyk - wtedy do rana płyn ucieknie i
    >>> lampka
    >>> się zapali.
    >>> Jak wężyk pęknie w czasie jazdy to raczej nic Cię nie ostrzeże.
    >
    >> Ostrzeże.
    >
    > Po pewnym czasie.
    > A pieszy moze sie pojawic wczesniej.

    Kto pierwszy może się pojawić ?

    >>> Zresztą jakbyś tego nie nazywał.
    >>> Twierdzenie że wielordzeniowa architektura nic nie wnosi, to trochę tak
    >>> jakby, rzutując to na motoryzację, twierdzić że w motoryzacji też nic
    >>> się
    >>> nie zmieniło od przed wojny.
    >
    >> Zwiększył się stopień sprężania, benzyniaki dostały wtryski i pogrzebali
    >> silnik Wankla. Plus te parę drobiazgów zepsutych z powodu ochrony
    >> środowiska. Ale dalej silniki pracują na etylinę i ropę a nie na wodór
    >> czy wręcz reaktor atomowy.
    >
    > Na etyline to juz od dawna nie pracuja.
    > Na bezolowiowa bezyne.
    >
    Znajdziesz ołowiową, wlejesz i popracują.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: