-
Data: 2009-10-16 08:25:35
Temat: Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
Od: grzesiek <p...@z...to> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Witaj,
Smok Eustachy pisze:
> Dnia Fri, 16 Oct 2009 00:10:41 +0200, grzesiek napisał(a):
> /.../
>> - sprawdzenie parametrów linii trwa w netii dwa tygodnie z okładem (dla
>> porównania w TP około minuty);
>
> Swojej netianej czy w TP?
W moim przypadku był to akurat WRL.
Ale to o tyle jest bez znaczenia, że terminowo w netii to się tylko
faktury wystawia (to jedyna 'usługa' w netii wykonana zawsze i na czas).
A w razie jakichkolwiek problemów ze świadczeniem usługi właściwej
zaczyna się procedura: najpierw czekamy 2 tygodnie bo może samo się
naprawi skoro samo się zepsuło... W tym czasie opowiadamy klientowi
bajki typu:
- to ta zła TP (zapomnieli tylko dodać że TP ma swoje ONU bliżej i
dlatego neo działa a netii nie opłaca się stawiać swojego i parametry
linii ciągniętej do centrali są takie a nie inne)
- to mój modem jest uszkodzony,
- nie da się sprawdzić parametrów linii,
- sprawa będzie rozwiązana JUTRO, przy czym jutro słyszysz to samo,
- kierownik zaraz do Pana zadzwoni i wiele innych bzdur.
Konsultanci mieszają się w opowiadaniu bajek, sobie nawzajem
zaprzeczają, no istny cyrk i do tego jeszcze musisz bilet wstępu do tego
cyrku za każdym razem kupić: telefon na infolinie netiową w przypadku
WRLa jest płatny bo to przecież linia TP, telefon na infolinie TP tez
jest płatny bo jesteś klientem netii...
To tak ku przestrodze osobom, które ew. zastanawiają się nad zmianą
operatora.
pozdrawiam,
Przechodzień
Następne wpisy z tego wątku
- 16.10.09 08:59 Krzysztof Halasa
- 16.10.09 09:47 Wemif
- 16.10.09 09:56 grzesiek
- 16.10.09 10:18 Ghost
- 16.10.09 10:22 Ghost
- 16.10.09 10:31 Ghost
- 16.10.09 10:38 grzesiek
- 16.10.09 10:57 Ghost
- 16.10.09 11:09 Tomasz Kruk CZARNET
- 16.10.09 11:10 Tomasz Kruk CZARNET
- 16.10.09 11:17 Ghost
- 16.10.09 13:26 grzesiek
- 16.10.09 13:55 Wemif
- 16.10.09 15:02 Smok Eustachy
- 16.10.09 15:06 Smok Eustachy
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jest tutaj kto? Halo, Darius Expert?
- Czy to konieczne? ATMAN - 30.06.2019 - Wyłączenie news.atman.pl
- pl.internet.polip - is DEAD?
- ovh
- INEA
- Prośba o traceroute z Vectry
- BGP - wszyscy wkładają głowę w piasek.
- http://pl
- Re: Czemu jest wylaczany serwer w3cache.icm.edu.pl ?
- Taaaka integracaj na rynku, a tu nikt, nic..
- Alternatywna sieć dla internetu kiedyś w Polsce
- ooerator gsm + stały ip z revdns
- Dostęp do ip nostrady
- narzędzia do weryfikacji poprawności bazy WHOIS
- T-mobile bawi się w MITM....
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A