eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipFatalna jakość obsługi klienta w NetiiRe: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
  • Data: 2009-10-16 11:09:39
    Temat: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
    Od: Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Fri, 16 Oct 2009 12:31:35 +0200, "Ghost" <g...@e...pl>
    wrote:

    > >bo zlecenie wywiadu technicznego kosztuje, a Netii taniej jest
    > >naciąganie klientów gdzie prawdopodobnie usługa działa niż zlecać
    > >każdorazowo wywiad techniczny
    > I to sie nadaje do UKE i UOKiK jak Netia dostanie pare razy w dupe
    > odpowiednia kara to sie naucza jednak placic za wywiad. Netia w tej chwili
    > placi grosze za lacza na liniach TP SA wlasnie dlatego, ze dlugo TP SA
    > pogrywalo sobie w kulki, dostali w koncu ustalona urzedniczo taryfe i teraz
    > placza.

    ciekawe czy tepsa przy negocjacjach w sprawie stawek za BSA próbowała
    przeforsować opcje, że warunkiem uruchomienia łacza operatora obcego
    na ich sieci dostępowej (BSA) jest zlecenie im wywiadu technicznego ?






    --
    Tomek Kruk CZARNET
    http://zdrowepanstwo.pl/
    Przedsiębiorca, który płaci prawie 900 zł do ZUS miesięcznie
    dostaje w zamian wiele usług - Jeremi Mordasewicz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: