eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipFatalna jakość obsługi klienta w NetiiRe: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
  • Data: 2009-10-16 10:18:59
    Temat: Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:hb9fff$vk0$1@host.amsnet.pl...
    > Smok Eustachy <S...@e...pl> wrote:
    >>
    >> Swojej netianej czy w TP?
    >
    > A mi właśnie TP zlikwidowało przez pomyłkę DSLa, i nawet awarii nie mogę
    > zgłosić, bo już tego DSLa nie ma w ich systemie! muszą go na nowo
    > zestawić,
    > a to może potwrać ...dwa tygodnie po prostu tragedia!

    Mialem dokladnie to samo i zrobili to dwa razy w ciagu dwoch tygodni. Raz
    dalo sie szybko odtworzyc, a drugi raz wykasowali wszystko i zestawiali
    ponownie, co trwalo prawie tydzien. I najwazeniejsze, dzwonic, pytac
    ponaglac - naprawde dziala. Czesto sie okazuje, ze czego nie wyslali dalej,
    nie przekazali podwykonawcy itd. Pytac o kazdy szcegol, jak bedziesz czekal
    to do usranej smierci. Nie rozumieja sami co maja wpisane w umowach,
    konsultantom trzeba tlumaczyc szcegolowe zapisy.

    ogoleni to problemy zdarzaja sie wszedzie, u operatorow, w bankach itp. -
    tylko musi Ci sie cos przydazyc by to zauwazyc.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: