eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipFatalna jakość obsługi klienta w NetiiRe: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
  • Data: 2009-10-16 08:59:50
    Temat: Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    grzesiek <p...@z...to> writes:

    > - to ta zła TP (zapomnieli tylko dodać że TP ma swoje ONU bliżej i
    > dlatego neo działa a netii nie opłaca się stawiać swojego i parametry
    > linii ciągniętej do centrali są takie a nie inne)

    No ale to przeciez linia TPSA, czego sie spodziewales przy WLR+BSA?

    > - nie da się sprawdzić parametrów linii,

    Nie tyle "nie da sie" co moze to zrobic tylko TPSA.

    > Konsultanci mieszają się w opowiadaniu bajek, sobie nawzajem
    > zaprzeczają,

    ... bo nie chca przyznac ze oni tak naprawde robia za ksiegowego,
    usluge wykonuje TPSA.
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: