eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipFatalna jakość obsługi klienta w NetiiRe: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
  • Data: 2009-10-16 15:02:02
    Temat: Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 16 Oct 2009 08:31:30 +0200, Maciek \"Babcia\" Dobosz napisał(a):

    > On Thu, 15 Oct 2009 23:01:15 +0000 (UTC), Smok Eustachy
    > <S...@E...pl> wrote:
    >
    >>Dnia Fri, 16 Oct 2009 00:10:41 +0200, grzesiek napisał(a): /.../
    >>> - sprawdzenie parametrów linii trwa w netii dwa tygodnie z okładem
    >>> (dla porównania w TP około minuty);
    >>
    >>Swojej netianej czy w TP?
    >
    > Niezależnie. Ja akurat miałem jedną taką sprawę w rodzinie.

    Czyli zależnie - na TP.
    >
    > Zdrówko





    --
    http://nowy.tezeusz.pl/blog/smok.eustachy
    http://pclinuxos.org.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: