eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipFatalna jakość obsługi klienta w NetiiRe: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
  • Data: 2009-10-16 06:52:47
    Temat: Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
    Od: Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Fri, 16 Oct 2009 08:31:30 +0200, "Maciek \"Babcia\" Dobosz"
    <b...@j...org.pl> wrote:

    > Niezależnie. Ja akurat miałem jedną taką sprawę w rodzinie. Siostra
    > podpisała umowę z Netią na linii TP bo TP twierdziła że na jej linii
    > netu nie może być a Netia twierdziła że może.

    bo zlecenie wywiadu technicznego kosztuje, a Netii taniej jest
    naciąganie klientów gdzie prawdopodobnie usługa działa niż zlecać
    każdorazowo wywiad techniczny








    --
    Tomek Kruk CZARNET
    http://zdrowepanstwo.pl/
    Przedsiębiorca, który płaci prawie 900 zł do ZUS miesięcznie
    dostaje w zamian wiele usług - Jeremi Mordasewicz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: