eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipFatalna jakość obsługi klienta w NetiiRe: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
  • Data: 2009-10-16 13:55:12
    Temat: Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
    Od: w...@a...pl (Wemif) szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Ghost <g...@e...pl> wrote:

    >> A mi właśnie TP zlikwidowało przez pomyłkę DSLa, i nawet awarii nie mogę
    >> zgłosić, bo już tego DSLa nie ma w ich systemie! muszą go na nowo
    >> zestawić, a to może potwrać ...dwa tygodnie po prostu tragedia!
    >
    > Mialem dokladnie to samo i zrobili to dwa razy w ciagu dwoch tygodni. Raz
    > dalo sie szybko odtworzyc, a drugi raz wykasowali wszystko i zestawiali
    > ponownie, co trwalo prawie tydzien. I najwazeniejsze, dzwonic, pytac

    Po 25 telefonach do BOKu, jeden za drugim, zgłosił się Pan, który naprawił to online.
    Poprzednicy mówili tylko, że 'zlecenie zostało przekazane do pionu sieci',
    że potrwa to do 4-10 dni, ale że z nikim nie można połączyć, bo pracują.
    Szkoda, że tak ciężko trafić na odpowiednią osobę.

    Przy okazji powiedział, że adresy IP były już zwolnione i to tylko przypadek,
    że ktoś inny ich jeszcze nie dostał. Pięknie.

    a.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: