eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipFatalna jakość obsługi klienta w NetiiRe: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
  • Data: 2009-10-16 13:26:37
    Temat: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
    Od: grzesiek <p...@z...to> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witaj,

    Ghost pisze:
    >
    > Nawet jesli to byli na pozycji przegranej - po co wywiad jesli klient
    > przenosi usluge, ktora juz dziala?
    >
    Część klientów nie miała wcześniej usługi dostępu do neta, inna część
    była włączona do ONU a w przypadku WLR (nie wiem czy BSA też)
    przenoszeni są wtedy na centrale (co znacząco wydłuża długość linii)...
    Choć pojęcia nie mam jakie są statystyki...

    pozdrawiam

    Przchodzien

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: