eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipFatalna jakość obsługi klienta w NetiiRe: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
  • Data: 2009-10-16 11:17:24
    Temat: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Tomasz Kruk CZARNET" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    news:50lgd5pp1qem4364crk0h0gels1d9u9re6@4ax.com...
    On Fri, 16 Oct 2009 12:31:35 +0200, "Ghost" <g...@e...pl>
    wrote:

    >> >bo zlecenie wywiadu technicznego kosztuje, a Netii taniej jest
    >> >naciąganie klientów gdzie prawdopodobnie usługa działa niż zlecać
    >> >każdorazowo wywiad techniczny
    >> I to sie nadaje do UKE i UOKiK jak Netia dostanie pare razy w dupe
    >> odpowiednia kara to sie naucza jednak placic za wywiad. Netia w tej
    >> chwili
    >> placi grosze za lacza na liniach TP SA wlasnie dlatego, ze dlugo TP SA
    >> pogrywalo sobie w kulki, dostali w koncu ustalona urzedniczo taryfe i
    >> teraz
    >> placza.

    >ciekawe czy tepsa przy negocjacjach w sprawie stawek za BSA próbowała
    >przeforsować opcje, że warunkiem uruchomienia łacza operatora obcego
    >na ich sieci dostępowej (BSA) jest zlecenie im wywiadu technicznego ?

    Nawet jesli to byli na pozycji przegranej - po co wywiad jesli klient
    przenosi usluge, ktora juz dziala?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: