eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipFatalna jakość obsługi klienta w NetiiRe: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
  • Data: 2009-10-16 09:56:22
    Temat: Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
    Od: grzesiek <p...@z...to> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witaj,

    Krzysztof Halasa pisze:
    > grzesiek <p...@z...to> writes:
    >
    >> - to ta zła TP (zapomnieli tylko dodać że TP ma swoje ONU bliżej i
    >> dlatego neo działa a netii nie opłaca się stawiać swojego i parametry
    >> linii ciągniętej do centrali są takie a nie inne)
    >
    > No ale to przeciez linia TPSA, czego sie spodziewales przy WLR+BSA?
    Może i dziwny jestem ale spodziewałem się że jeżeli jest awaria której
    nie da się/nie opłaca się naprawić to dzień później z rozwiązaną umową
    idę do firmy która może/ której opłaca się świadczyć usługę.
    A nie p...limy się z tym miesiącami (sprawa ciągnie się chyba od lipca i
    do tej pory nie jest w całości zakończona a z tego co wiem od techników
    nie jestem odosobnionym netianym 'przypadkiem').

    >> - nie da się sprawdzić parametrów linii,
    >
    > Nie tyle "nie da sie" co moze to zrobic tylko TPSA.
    I netia może tylko pokornie czekać aż TP w swojej łaskawości poda
    parametry linii? WRL jest od wczoraj i na razie nie opracowali procedur
    wymiany stosownych informacji, które wystarczy odczytać na centrali?
    Ja oczywiście parametry linii byłem w stanie sprawdzić zarówno po swojej
    jak i po centrali stronie. Ale mi netia nie uwierzy. Swoich techników do
    domu też nie może przysłać żeby sprawdzili czy nie kłamię. Po prostu
    katastrofa niemożności.

    >> Konsultanci mieszają się w opowiadaniu bajek, sobie nawzajem
    >> zaprzeczają,
    >
    > ... bo nie chca przyznac ze oni tak naprawde robia za ksiegowego,
    > usluge wykonuje TPSA.
    Widzisz, chyba się nie do końca zrozumieliśmy: nie mam pretensji o to że
    usługa nie działa, że to WRL/BSA czy coś innego... Mnie do szału
    doprowadza sposób obsługi czy raczej olewania klienta. Nie żądam, by
    decyzje były podejmowane natychmiast - czyli w ciągu 5 minut, ale uważam
    że dzień powinien wystarczyć. Oczekuję rzetelnej informacji a nie
    opowiadania bzdur. Oczekuję, że wysyłając pismo dostanę na niego
    odpowiedź. Oczekuję iż jak mnie konsultant informuje, że kierownik do
    mnie zadzwoni to ten kierownik dzwoni. Oczekuję, że jak technik firmy
    telekomunikacyjnej nie może się u mnie pojawić w wyznaczonym przez firmę
    terminie to mnie o tym powiadamia. Oczekuję, że jak mnie konsultant
    zapewnia, że sprawa jutro będzie załatwiona to tak czy śmak, choćby
    firma miała na uszach stanąć to sprawa będzie załatwiona: czy poprzez
    naprawienie usterki, poprzez wydanie zastępczego urządzenia np
    komórkowego, czy poprzez rozwiązanie umowy.
    Dziwny jestem, prawda?

    pozdrawiam

    Przechodzien

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: