eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipFatalna jakość obsługi klienta w NetiiRe: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
  • Data: 2009-10-16 10:31:35
    Temat: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Tomasz Kruk CZARNET" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    news:du5gd5h8d35jil8gucd12nnurvero97n6c@4ax.com...
    On Fri, 16 Oct 2009 08:31:30 +0200, "Maciek \"Babcia\" Dobosz"
    <b...@j...org.pl> wrote:

    >> Niezależnie. Ja akurat miałem jedną taką sprawę w rodzinie. Siostra
    >> podpisała umowę z Netią na linii TP bo TP twierdziła że na jej linii
    >> netu nie może być a Netia twierdziła że może.

    >bo zlecenie wywiadu technicznego kosztuje, a Netii taniej jest
    >naciąganie klientów gdzie prawdopodobnie usługa działa niż zlecać
    >każdorazowo wywiad techniczny

    I to sie nadaje do UKE i UOKiK jak Netia dostanie pare razy w dupe
    odpowiednia kara to sie naucza jednak placic za wywiad. Netia w tej chwili
    placi grosze za lacza na liniach TP SA wlasnie dlatego, ze dlugo TP SA
    pogrywalo sobie w kulki, dostali w koncu ustalona urzedniczo taryfe i teraz
    placza.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: