eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipFatalna jakość obsługi klienta w NetiiRe: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
  • Data: 2009-10-16 06:31:30
    Temat: Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Thu, 15 Oct 2009 23:01:15 +0000 (UTC), Smok Eustachy
    <S...@E...pl> wrote:

    >Dnia Fri, 16 Oct 2009 00:10:41 +0200, grzesiek napisał(a):
    >/.../
    >> - sprawdzenie parametrów linii trwa w netii dwa tygodnie z okładem (dla
    >> porównania w TP około minuty);
    >
    >Swojej netianej czy w TP?

    Niezależnie. Ja akurat miałem jedną taką sprawę w rodzinie. Siostra
    podpisała umowę z Netią na linii TP bo TP twierdziła że na jej linii
    netu nie może być a Netia twierdziła że może. Umowa podpisana, modem
    przyjechał. Po czym okazało się że nie działa bo linia nie ma
    odpowiednich parametórw. Po czym nastapiło 4 miesiące spychania sie
    nawzajem Netii i TP o to kto ma to naprawić. Zawsze w kontakcie z
    jedną firmą winna była ta długa. Jedyne co działało regularnie i
    dobrze to żądania zapłaty faktur za coś co nigdy nie zadziałało.
    Skończyło się na Rzeczniku Praw Konsumentów, UKE i wniesieniem sprawy
    do sądu. Pozew został wycofany po ugodzie z Netią która uruchomiła
    wreszcie usługę a jako rekomprensatę siostra dostała 24 miesiące netu
    gratis w ich nawyższej ofercie.

    Zdrówko

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: