  • 51. Data: 2009-02-28 17:48:04
    Temat: Re: FLAME TIRES
    Od: dyletant <raflat1@_NOSPAM_wp.pl>

    Jamesnapisal

    > "dyletant" wrote...

    > Nie bardzo rozumiem o czym myslisz. The Beatles moze brzmi smiesznie, moze
    > nie powaznie, ale gramatycznie i jezykowo jest jak najbardziej poprawnie.

    Myślę o tym, że nazwa The Beatles jest celowym zniekształceniem
    angielskiego słowa beetles (żuki, chrząszcze), natomiast beat bardziej
    "brzmiało", więc ... czemu nie. Potocznie mówimy bitelsi - warto zwrócić
    uwagę na to, że rzeczownik bitels zanotował już Słownik języka polskiego
    pod red. W. Doroszewskiego (1958&#8211;1969)! - czemu więc nie można tego
    przełożyć dalej i powiedzieć powiedzieć pinkfloydzi, scorpionsi czy
    wreszcie flametiresi - takim zabiegom derywacyjnym poddajemy wiele słów w
    potocznych rozmowach nie mówiąc już o pladze różnych wyprzy itp skrótów.
    Masz wiele racji co do potrzeby poprawnego używania języka, ale każde
    pokolenie wnosi nam coraz to nowe słowa do słowników i dlatego nie widzę
    problemu z nazwą Flame Tires przynajmniej nikt się nie przyczepi do
    naśladownictwa nazwy bo jest oryginalnie zniekształcona

  • 52. Data: 2009-02-28 17:56:46
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "dyletant" wrote...

> [...]
    > przełożyć dalej i powiedzieć powiedzieć pinkfloydzi, scorpionsi czy
    > wreszcie flametiresi - takim zabiegom derywacyjnym poddajemy wiele słów

    Masz tutaj wiele racji. Moim jednak zdaniem Flametiresi (czyt. flejmtajersi)
    jak najbardziej ma sens, gdyz jest spolszczeniem/przerobieniem i staje sie
    nazwa wlasna. Natomiast forma oryginalna Flame Tires raczej swiadczy o braku
    znajomosci jezyka.
    The Beatles... traktowalem zawsze jako nazwe wlasna ;) Warto jednak
    zauwazyc, ze nazwa zostala wymyslona przez osoby uzywajace jezyka
    angielskiego od urodzenia. Nie byla to nazwa w jezyku obcym. Co innego,
    gdyby ta grupa nawala sie Rzuki. Mysle, ze bylo by to troche nie na miejscu
    i raczej swiadczylo by o bledzie i nieznajomosci jezyka polskiego.

    --
    pozdro
    James

  • 53. Data: 2009-02-28 18:03:50
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Marcin Gardeła pisze:

    > Czy to był T-bone?

    T-bona nie chcieli przyjąc a przemadrzały był jak zwykle Mack

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 54. Data: 2009-02-28 18:56:47
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    dyletant pisze:

    > większość zamiast sensownie odpowiedzieć toczą prywatne batalie (kuczu)

    Batalia o co ?

    Tak sie sklada ze wiem co nieco o klubach motocyklowych z autopsji. I
    nazywanie grupy czterech pietnastoletnich kolesi na pierdzipiedach
    klubem jest dla mnie smieszne. Reszte doczytasz.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 55. Data: 2009-02-28 23:39:34
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Pawciox" <Pawciogim45@_NOSPAM_interia.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > stronka zostala zmieniona. powiedzicie jak mozecie co jeszcze zmienic.
    > szerokości i przyczepności

    Napiszcie jeszcze, że współpracujecie ściśle z pl.rec.motocykle i owocami
    tej współpracy jest namówienie waszych rodziców na kupienie wam chińskich
    skuterów.

    Jak ja Was widzę:
    Szczeniaki bez pojęcia o czymkolwiek namówiły tatę żeby im kupił sprzęta.
    Tata kupił gówno ale nie ważne. Panienki na wsi i tak się nie poznają.
    Chłopaki będą "izirajderami".
    OK. Jeżeli do tego ma służyć sprzet to niech tak pozostanie.
    Ale po kiego zakładać pedalski klub z dwoma prezesami na chińskich
    wynalazkach?

    Nie to że mam coś do waszego wieku bo na przykład kuzyn mojej małżonki też
    ma 15 czy 16 lat. Szacunek wśród 30 letnich motocyklistów zdobył objeżdżając
    ich crossowe 250tki i 450tki swoją 125tką w ciężkim terenie. Jego starsi
    koledzy dawali mu radę tylko na prostych. Mimo że wszyscy do niego mówili
    młody a nie prezes, to darzyli go ogromnym szacunkiem.
    Drugi przykład to brat mojego kumpla. Zawsze miał wkręt na motocykle. Pomył
    szybki, pozbierał kasę to z komuni to z bierzmowania i kupował po kolei
    sprzęty, demoludy etc. Od jakiegos rometa (made in Poland a nie China) przez
    simsony na WSK kończąc. Każdy sprzęt chłopak sam doprowadził do używalności
    i jeździł. Tez ma 15 czy 17 lat i jest gościem którego 30 letni kumple brata
    witają szczerym uściskiem dłoni.
    Krótko: Nie starczy mieć kolorowy wehikuł na dwóch kółkach i założyć stronkę
    żeby być git.

    Poza tym dowiedzcie się co to są precle i co to usenet a nie będziecie się
    błaźnić wysyłając link do infantylnej stronki i to przez sikacza (hint
    poczytajcie archiwum aby wyczuć nastawienie precli do sikacza i tego
    powody).

    Wojtek

  • 56. Data: 2009-03-01 21:04:33
    Od: Adamo69 <adamo92@_NOSPAM_gmail.com>

    ponownie apeluję o zaprzestanie spamowania (jeśli chcecie o czymś pogadać
    to na PW)

    zbiginapisal

    > ^^^^^^^^^^^^^
    > Zastosowany zwrot dosc jasno precyzuje charakter waszego przedsiewziecia.
    chyba źle mnie zrozumiałeś...
    chodziło mi o to że my zainicjujemy powstanie klubu a nie że będzie to
    nasz i tylko nasz klub

    > Aha. A jak czegos nie ma w internecie, to nie istnieje? ;)

    otóż w tych czasach niemalże tak...
    jeśli Ty stworzyłbyś jakąs organizację(jakąkolwiek) i chciałbyś zwerbowac
    nowych członkow to co byś zrobił? odpowiedz jest prosta-rozreklamowałbyś
    swoją "działalność" czy to w internecie, czy w prasie, czy na słupach, czy
    przez znajomych(a my robimy robimy to w internecie) a otóż jezdzilismy i
    rozglądalismy się za jakimis zlotami czy coś i pytalismy znajomych ale
    zadnego info o jakims klubie nie było

    > Ale po co? :)

    bo będąc w klubie łatwiej jest zorganizowac jakiś wypad czy wziąc udział w
    jakiejs imprezie czy zlocie

    > Ale lepszy start do czego? Do jezdzenia? To bez struktur sie nie da?
    > Tak czy siak: Milo, ze prosicie o rade i nawet staracie sie na biezacao
    > uwzgledniac padajace tutaj, rozne uwagi.
    > Poniewaz ja stoje po drugiej stronie barykady, a raczej klubizm traktuje
    > w sposob troszke niewerbalizowalny, wiec zmykam. :)

    start do działania w terenie
    zawsze lepiej mieć 15 osób na poczatek niz 2 nie sądzisz?
    tak jak pisałem wczesniej bez struktur się da ale jest trudniej się
    zorganizować w większej liczbie osób
    pozatym taki klub to również NOWI ZNAJOMI DO PACZKI Z KTORYMI MOZNA JEZDZIC

    za chwilę kolejne cytaty i kolejne odpowiedzi

  • 57. Data: 2009-03-01 21:18:43
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Adamo69" <adamo92@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    >

    > zbiginapisal

    > bo będąc w klubie łatwiej jest zorganizowac jakiś wypad czy wziąc udział w

    o, a to ciekawe.

    sorki, tak mi sie wymskło

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 58. Data: 2009-03-01 21:36:22
    Od: Adamo69 <adamo92@_NOSPAM_gmail.com>

    mastinapisal

    > Dnia Thu, 26 Feb 2009 17:51:21 +0000, Pawciox napisaĹ&#65533;(a):

    > a na uj komu sÄ&#65533; kluby? To juĹź nie moĹźna sobie tak po prostu z
    kumplami
    > polataÄ&#65533;?
    pisałem już o tym dwa razy

  • 59. Data: 2009-03-01 21:41:49
    Od: Adamo69 <adamo92@_NOSPAM_gmail.com>

    Altinapisal

> [...]

    > OK. Jeżeli do tego ma służyć sprzet to niech tak pozostanie.
    > Ale po kiego zakładać pedalski klub z dwoma prezesami na chińskich
    to "prezesowanie" to chodziło żeby było troche jaja a nie po to by nas
    wyzywać że jesteśmy jakimiś despotami

> [...]
    > witają szczerym uściskiem dłoni.
    > Krótko: Nie starczy mieć kolorowy wehikuł na dwóch kółkach i założyć stronkę
    gratuluję znajomych którzy osiagneli coś własnymi siłami ale nie znasz
    naszej przeszłości więc nie powienieneś nas oceniać bezpodstawnie

  • 60. Data: 2009-03-01 21:44:05
    Od: Adamo69 <adamo92@_NOSPAM_gmail.com>

    wszystko w jednym miejscu:

> [...]

    > pozatym taki klub to również NOWI ZNAJOMI DO PACZKI Z KTORYMI MOZNA JEZDZIC

    > za chwilę kolejne cytaty i kolejne odpowiedzi

    dyletant chyba mnie rozumie bo napisał bardzo podobne odpowiedzi do tych
    moichJ