  • 41. Data: 2009-02-27 19:42:13
    Temat: Re: FLAME TIRES
    Od: Arni <a...@n...spam>

    zbigi pisze:

    > No ba! :)

    > ^^^^^^^^^^^^^
    >
    > Zastosowany zwrot dosc jasno precyzuje charakter waszego przedsiewziecia.

    dzis ogladałem z dzieciakami taką bajke o psie Cliffordzie. Znacie ?
    jest duuuzy i czerwony. I jeden z jego paczki tez załozył sobie klub,
    chciał miec wlasny. Ale ze nie lubił innego to nie chciał go przyjąc do
    tego klubu. Pozostali powiedzieli ze jak nie to oni tez nie chcą. I sam
    był sobie prezesem klubu, prowadził zebranie na którym nikogo nie było.
    I nagrody za klubowe konkursy musiąl zeżrec sam.
    No i mu przeszło, wrocił do kumpli bawic sie i dał sobie spokój z klubem.
    Tak mi sie nasuneło, luzne skojarzenie :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 42. Data: 2009-02-27 21:14:49
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Arni wrote:
> [...]
    > sam. No i mu przeszło, wrocił do kumpli bawic sie i dał sobie spokój
    > klubem. Tak mi sie nasuneło, luzne skojarzenie :)

    Czy to był T-bone?

    --
    Diobeu
    Deauville

  • 43. Data: 2009-02-28 06:31:06
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Kuczu pisze:

    > No i ?

    To już ze 150km będzie łącznie.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 44. Data: 2009-02-28 11:53:45
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Marcin Gardeła <d...@g...pl> wrote:

    >Regulamin mnie rozbawił. Jak myślisz, kto się zapisze do klubu, gdzie
    >musi spełnić warunek comiesięcznego pojawienia się na zlocie lub
    >spotkaniu?

    A to przepraszam, nie czytalem regulaminu wiec nie rozumiem, za czesto
    czy za rzadko?

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 45. Data: 2009-02-28 12:26:10
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Jacot wrote:

    > A to przepraszam, nie czytalem regulaminu wiec nie rozumiem, za
    > czesto czy za rzadko?

    Za często, nigdy w życiu bym się nie zdeklarował, że będę na zlocie
    czy na posiedzeniu zarządu klubu raz w miesiącu.

    --
    Diobeu
    Deauville

  • 46. Data: 2009-02-28 12:27:55
    Od: dyletant <raflat1@_NOSPAM_wp.pl>

    zbiginapisal

    > Aha. A jak czegos nie ma w internecie, to nie istnieje? ;)

    w takim razie skąd u Ciebie 46 postów - internet nie istnieje? - mylisz
    się - to największy środek masowego przekazu i skoro nie można wsiąść na
    swoją maszynę bo zima - to chłopaki mądrze wykorzystują ten czas prosząc
    FACHOWCÓW o radę i podpowiedzi, a większość zamiast sensownie odpowiedzieć
    toczą prywatne batalie (kuczu) lub nabijają się z inicjatywy

    > Ale po co? :)

    A uważasz, że lepiej by było gdyby gang założyli ... nie byłeś młody,
    każda paczka kumpli to też pewne zrzeszenie tyle,że nieformalne oni chcą
    rozszerzyć swoją paczkę o okolicznych motocyklistów, więc korzystają z
    internetu, bo poczta polska kuleje

    > Ale lepszy start do czego? Do jezdzenia? To bez struktur sie nie da?

    da się, ale przyjemniej w większym gronie zorganizować jakiś wypad w
    teren, a struktury są po to by się zorganizować

  • 47. Data: 2009-02-28 12:36:55
    Od: dyletant <raflat1@_NOSPAM_wp.pl>

    Jamesnapisal

    > Ja mam tylko pytanie do nazwy klubu... Co to znaczy "Flame Tires"? Mogę się
    > tylko domyślać, że chodzi o "Płomień opony", bo po angielsku jest to
    > niepoprawnie i nie ma zupełnie sensu.

    The Beatles - też brzmi niepoprawnie, a co do sensu to każdy kto logicznie
    myśli powiąże to z płomieniem na oponach (Flame on Tires - poprawnie?)
    Flame Tires to uproszczenie powyższego - McCartney i Lennon też się
    zbytnio nie przejmowali - ważne, że fajnie brzmi jako nazwa, a "duszą"
    klubu mają być ludzie - szanujcie się wzajemnie i powiększajcie grono w
    okolicach jest sporo chętnych, którzy z Wami pojeżdżą ...

  • 48. Data: 2009-02-28 13:40:50
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Marcin Gardeła <d...@g...pl> wrote:

    >Za często, nigdy w życiu bym się nie zdeklarował, że będę na zlocie
    >czy na posiedzeniu zarządu klubu raz w miesiącu.

    Ech, no. Na posiedzeniach zarzadow to nie ale na spotkania motorowe,
    to rozumisz, mialem taki okres, ze za czesto by mi nie bylo na pewno.
    Jak czlek ma 15 lat to ma w sobie chec.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 49. Data: 2009-02-28 13:49:18
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Jacot wrote:

    > Ech, no. Na posiedzeniach zarzadow to nie ale na spotkania motorowe,
    > to rozumisz, mialem taki okres, ze za czesto by mi nie bylo na
    > pewno. Jak czlek ma 15 lat to ma w sobie chec.

    No dobra, może nie być ostatecznie posiedzenie zarządu ale taki
    przymus spotkań comiesięcznych, zwłaszcza zimą, gdzie muszę jechać
    specjalnie autem, żeby odbębnić grafik to dla mnie pomyłka. Ja tam
    wolę gdzieś pojechać, wolę się spotkać i nie zastanawiać się, czy
    akurat spotykam się z motocyklistą z mojego klubu, innego czy
    niezrzeszonym.
    Trochę marudzę nie na temat, bo dla mnie jakiekolwiek zrzeszanie się,
    dorabianie ideologii do czegokolwiek to pomyłka, jak mam ochotę to
    wsiadam i jadę, jak nie mam ochoty to nie jadę, cała reszta jest na
    siłę.

    --
    Diobeu
    Deauville

  • 50. Data: 2009-02-28 14:11:14
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "dyletant" wrote...
> [...]
    > klubu mają być ludzie - szanujcie się wzajemnie i powiększajcie grono w
    > okolicach jest sporo chętnych, którzy z Wami pojeżdżą ...

    Nie bardzo rozumiem o czym myslisz. The Beatles moze brzmi smiesznie, moze
    nie powaznie, ale gramatycznie i jezykowo jest jak najbardziej poprawnie.
    Natomiast Flame Tires nie jest poprawnie gramatycznie. Oczywiscie, wiekszosc
    ludzi w Polsce nie zauwazy tego, ze jest niepoprawnie. Jednak troche glupio
    bedzie jak ktos bedzie znal troszke lepiej jezyk niz tylko ze szkoly
    podstawowej. Ja byc z kluba motocyklowa opony plomien. Ja bym na to
    zapytal - Do you ride a short bus? I wszystko jest ok prawda? A jednak
    smiesznie.
    Flame on tires jest poprawne gramatycznie, jednak ma zupelnie inny sens.
    Plomien na oponach nie brzmi tak jak plomienne opony. Tak samo proponowane
    Burning Tires nie ma tego samego znaczenia. Dlatego napisalem na poczatku,
    ze nie znajac obcego jezyka nie powinno sie brac za uzywanie go. Polacy
    mieszkajacy w Polsce, ktorzy znaja tylko jezyk polski powinni wymyslec
    polska nazwe, a nie kombinowac... Nie, nie jestem zwolennikiem ochrony
    polskiego jezyka. Jestem zwolennikiem poslugiwania sie jezykiem, ktory znam,
    zeby nie wyjsc na durnia. Jezeli nazwa musi byc w obcym jezyku, warto po
    prostu kogos zapytac... sam slownik nie wystarczy.

    --
    pozdro
    James