  • 1. Data: 2009-02-26 17:51:21
    Temat: FLAME TIRES
    Od: Pawciox <Pawciogim45@_NOSPAM_interia.pl>

    witam wszystkich. ostatnio ze znajomym zalozylem klub motocyklowy.,.. są
    narazie 4 maszyny. i nie wiemy jak to rozkrecic tak na wiekszą skale. nie
    wiemy co zmienić na stronce. jesli moglibyście to powiedzcie co zmienic na
    stronce i jak nabyc nowych klubowiczy http://www.flametires.70.pl/ tu jest
    link. szerokości

  • 2. Data: 2009-02-26 18:11:09
    Temat: Re: FLAME TIRES
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

> [...]
    > wiemy co zmienić na stronce. jesli moglibyście to powiedzcie co zmienic na

    Witaj.
    Mi brakuje lokalizacji klubu oraz opisow roznych moto. Nie chodzi mi o testy,
    ale np. doswiadczenia z maszyn jakich dosiadacie, czy dosiadaja klubowicze.
    Dodatkowo w regulanimie jest niescislosc, bo jest napisane, ze nie moga zapisac
    sie ludzie jezdzacy na skuterach i moto do 50ccm, a na koncu, ze to ludzie sa
    wazni, a nie to kto, na czym jezdzi.
    To na razie tyle :)
    Ogolnie popieram kazdy taki pomysl.

    Koczis
    R1

  • 3. Data: 2009-02-26 18:21:35
    Od: Terror <t...@s...scigacz.pl>

    Dnia 26-02-2009 o 18:51:21 Pawciox <Pawciogim45@_nospam_interia.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > nie wiemy co zmienić na stronce. jesli moglibyście to powiedzcie co
    > zmienic na stronce i jak nabyc nowych klubowiczy

    poczytałem regulamin - robicie kółko wzajemnej adoracji?
    jeszcze nowych członków nie macie a już sie sami chołubicie.
    najpierw praca, póxniej szacunek, nie odwrotnie.
    Pkty 6,7,9 sugerują, że nie macie znacznie więcej niż to wasze graniczne
    14 lat.
    Poza tym... <wbijanie szpili mode on> nie chciałbym za wami jeździć,
    nuuuuda...<wbijanie szpili mode off>

    > --

    Hmm...

    --
    Trr | B12 | X360 | PSP | GG: 52182

  • 4. Data: 2009-02-26 18:26:17
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Pawciox" napisał:
> [...]
    > wiemy co zmienić na stronce. jesli moglibyście to powiedzcie co zmienic na

    Po pierwsze - strona nie działa. Google zbuforował kopię sprzed paru dni, co
    umożliwiło mi obejrzenie witryny.
    Po drugie - umówmy się, nie macie, chłopcy, nic specjalnego do powiedzenia,
    wasz klub nie ma żadnego celu poza tym, że chcecie być Prezesami. Strona
    jest przeładowana grafiką i rożnymi animacjami, ale przede wszystkim nie
    oferuje żadnych treści poza odgrzewanym dowcipem i jakąś dziwaczną piosenką
    czy wierszykiem o motocyklach. Ponadto w dziale 'kontakt' nie ma nawet
    miasta (czy wsi) z której pochodzicie. Nie wiem, może macie nadzieję na klub
    o zasięgu ogólnopolskim, ale zacznijcie może od najbliższej okolicy.

    Moim zdaniem - nie macie większych szans. Jak chcecie to zmienić, to
    określcie skąd pochodzicie, zaproponujcie lokalnym motocyklistom (najlepiej
    rówieśnikom) jakieś spotkanie, imprezę, ognisko czy coś w tym stylu i
    spróbujcie snuć plany o wspólnym wypadzie w jakieś ciekawe miejsce.
    Zrezygnujcie też z prezesowania i spróbujcie zaproponować partnerskie (w
    sensie - równorzędne) relacje wewnątrz waszego klubu.

    Tak czy siak - powodzenia.

    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 5. Data: 2009-02-26 18:41:24
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 26 Lut, 19:26, "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com> wrote:
    > umówmy się, nie macie, chłopcy, nic specjalnego do powiedzenia,

    > Moim zdaniem - nie macie większych szans.

    > Zrezygnujcie

    no i dojebali im, zamiast zachęcić.
    hyhyhy

    - gildor

    --
    wiem, że dopuściłem się manipulacji

  • 6. Data: 2009-02-26 18:50:05
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    Terror wrote:

    > Hmm...

    Napiszze o tem cos wiency. Udajesz zdziwienie czy jak? Chyba dalem sie
    skolowac, zdziwilo mnie bowiem ze niby redachtur a sikacza nie propaguje
    za wszelka cene. Podwojna moralnosc, wstyd przed kumplami czy ktos w
    ryja dawal i nie dal? Tak czy tak, Naczelny powinien napietnowac.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    STare dobre gacie 955 & Fun Factory XT660X

  • 7. Data: 2009-02-26 18:52:50
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Pawciox" wrote...
    > witam wszystkich. ostatnio ze znajomym zalozylem klub motocyklowy.,..

    Witam

    Ja mam tylko pytanie do nazwy klubu... Co to znaczy "Flame Tires"? Mogę się
    tylko domyślać, że chodzi o "Płomień opony", bo po angielsku jest to
    niepoprawnie i nie ma zupełnie sensu. Jeżeli nie znacie obcego języka,
    powinniście ustalić polską nazwę lub zapytać się kogoś, kto będzie mógł
    poradzić. Tak wyszła bzdura.
    Napisz co ma znaczyć nazwa, a ja mogę napisać jak powinno to wyglądać po
    angielsku.

    Co do samej strony... regulamin już został oceniony przez innych. Dodam
    tylko, że na stronie startowej jest mały błąd. Poprawnie powinno być
    "skontaktuj"

    Pozdro
    --
    James

  • 8. Data: 2009-02-26 19:13:35
    Od: Pawciox <Pawciogim45@_NOSPAM_interia.pl>

    Jamesnapisal

> [...]

    > Co do samej strony... regulamin już został oceniony przez innych. Dodam
    > tylko, że na stronie startowej jest mały błąd. Poprawnie powinno być

    co do nazwy to mialo byc PŁOMIENNE OPONY fakt glupio wyszlo. a co do
    regulaminu. to wlasnie zostal wyslany mail do ADMINA tej stronki. fakt
    jesli nie mamu szacunku dla skuterow i tym podobnych maszyn. nie mamy
    szacunku do siebie. i dlatego pora wszystko pozmieniac. dzieki wogule za
    dopowiedzi. napisalismy to wszystko zle. dzieki i szerokości zycze

  • 9. Data: 2009-02-26 19:43:29
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Mi się wydaje że trochę się z tym zakładaniem klubu
    pośpieszyliście, bo klub to ludzie i ich maszyny a w was ludzi
    brakuje, trochę od dupy strony się zabraliście do rzeczy. Nie
    mówię że inicjatywy zrzeszania się ludzi o podobnych
    zainteresowaniach są złe, wręcz przeciwnie ale u was takich ludzi
    nie widzę, mogliście co najwyżej spółkę założyć, dwóch prezesów
    już macie ;). Troszkę to niepoważnie wygląda, już nie mówiąc o
    tych błędach i zainteresowaniach typu bycie prezesami i bzykanie
    panienek (fakt, że jeden z was bardziej wybredny bo tylko piękne
    ale drugi zdaje się że jak leci ;)). Rozumiem, że autorka
    regulaminu chciała napisać go dowcipnie ale wyszło raczej
    śmiesznie...

    Popracujcie jeszcze nad pomysłem, przemyślcie parę spraw a może
    faktycznie będzie z tego kiedyś Klub, powodzenia.

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 10. Data: 2009-02-26 19:47:26
    Od: Adamo69 <adamo92@_NOSPAM_gmail.com>

    strona jest jeszcze w budowie i wszystko może sie jeszcze zmienić
    regulamin potraktowalismy na luzie i z humorem dlatego takie rzeczy się
    tam znalazły ale jest już nowa wersja(powazna) która również ulegnie
    zmienie zapewne bo uzgodnieniu ostatecznej formy
    dziekujemy za rady i życzymy szerokości
    PS: ja to ten "prezes Adam":D