  • 61. Data: 2009-03-01 21:46:27
    Temat: Re: FLAME TIRES
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Adamo69 pisze:
    > wszystko w jednym miejscu:

    a ja apeluje ze jesli juz odpisujesz to tnij cytaty.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 62. Data: 2009-03-04 11:59:03
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    dyletant napisał(a):
    > zbiginapisal

    > w takim razie skąd u Ciebie 46 postów - internet nie istnieje?

    A o czym mowisz? Bo nie wiem, co to za liczba i skad sie wziela.

    - mylisz
    > się - to największy środek masowego przekazu

    Jeszcze nie :)

    > i skoro nie można wsiąść na
    > swoją maszynę bo zima - to chłopaki mądrze wykorzystują ten czas prosząc
    > FACHOWCÓW o radę i podpowiedzi,

    Sie zdecydujcie - albo jestesmy fachowce albo kozie palki z internetu.
    Bo juz sie gubie :)

    > a większość zamiast sensownie
    > odpowiedzieć toczą prywatne batalie (kuczu) lub nabijają się z inicjatywy

    Nikt sie nie nabija.

    > A uważasz, że lepiej by było gdyby gang założyli ... nie byłeś młody,
    > każda paczka kumpli to też pewne zrzeszenie tyle,że nieformalne oni chcą
    > rozszerzyć swoją paczkę o okolicznych motocyklistów, więc korzystają z
    > internetu, bo poczta polska kuleje

    Ale paczka tworzy sie w sposob naturalny i jakby ciut pozaswiadomie -
    wylania sie w sposob naturalny i bez cisnienia. Kazdy inny sposob IMO
    jest droga na skroty i w zdecydowanej wiekszosci nie prowadzi do
    wartosciowej paczki lecz do sztucznego tworu.
    Oczywiscie moze to komus odpowiadac ale na pewno nie jest czyms, co ja
    akurat (i jak widac wielu innymch) preferuje.

    > da się, ale przyjemniej w większym gronie zorganizować jakiś wypad w
    > teren, a struktury są po to by się zorganizować

    Uwazam, ze lepiej jest sciezki budowac po sladach ludzi nizli tworzyc
    wedlug czyjegos wyobrazenia - zwykle okazuje sie, te ostatnie nie sa
    wygodne. ;)

  • 63. Data: 2009-03-04 13:23:47
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote:

    >A o czym mowisz? Bo nie wiem, co to za liczba i skad sie wziela.

    Pewnie masz konto na ściągaczu tylko sie czaisz;)

> [...]
    >jest droga na skroty i w zdecydowanej wiekszosci nie prowadzi do
    >wartosciowej paczki lecz do sztucznego tworu.

    No ale to z wiekiem... Tak mi sie zdaje, ze jak czlowiek ma lat nascie
    to go ciagnie to form zorganizowanych, dawniej bylo np. harcerstwo,
    gdzie mozna bylo piac sie po szczeblach do woli, duzo ich bylo. A
    teraz? Zostalo chlopakom na wlasna reke dzialac.
    Z tego sie wyrasta po 20tce - dalej czleka ciagnie do stada ale
    bardziej free. Potem czlek sie zaczyna cofac w rozwoju, znowu
    przychodzi ciągota "organizacyjna" i sie zaklada albo dziala w
    "partiach", co sie poniekad wiaze z gwaltowna potrzeba "ustawienia w
    zyciu" . A na koniec sie samotniczeje i tak juz do konca.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 64. Data: 2009-03-04 22:19:11
    Od: dyletant <raflat1@_NOSPAM_wp.pl>

    zbiginapisal

    > Uwazam, ze lepiej jest sciezki budowac po sladach ludzi nizli tworzyc
    > wedlug czyjegos wyobrazenia - zwykle okazuje sie, te ostatnie nie sa
    > wygodne. ;)

    pisali jasno - szukaliśmy klubów w okolicy - fakt przetarte szlaki są
    wygodne, ale co zrobić jak ich nie ma. Czy uważasz, że lepiej dać sobie
    spokój zamienić motor na fotel przy kompie i polemizować na temat pt. robi
    się to tak jak inni, polemizować - bo konkretnie wielu nie mówi co mogliby
    zrobić tylko wytyka błędy bez podania sposobu ich poprawienia. Ze stosów
    słów wyłapałem tutaj tylko kilka konkretnych rad - może ostrych, ale
    merytorycznych - reszta jakieś sny na jawie (bez obrazy motoru),
    telewizyjne skojarzanki, itp.
    Sory zbigi, że do Twojej wypowiedzi doczepiłem ten post, bo może nie tak
    całkiem negujesz to co robią lub chcieliby robić.
    Pozdro także dla Jamesa i Jacota, Koczisa MG-diobeu, którzy napisali w tym
    temacie właściwych "słów polskich kilka" rzeczowo i na temat.
    Muszę spadać z tego tematu, żeby nie przyrosnąć do fotela - temperatura
    osiągnęła dziś magiczną cyfrę prawie 20 stopni C, więc pora ... Znikam -
    narka i Drogi Pawciox-ie i Adamo, jak napisał MG-d. "nie dajcie się
    zwariować" dopiero zaczynacie przygodę i już ukierunkowanie, jak to
    zrobicie - Wasza sprawa, Klub już istnieje - wciągajcie nowych i w trasę.

  • 65. Data: 2009-03-04 22:45:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Wed, 04 Mar 2009 22:19:11 +0000, dyletant napisał(a):

    > zbiginapisal

    > pisali jasno - szukaliśmy klubów w okolicy - fakt przetarte szlaki są
    > wygodne, ale co zrobić jak ich nie ma.

    a po co Ci "klub"? bez tego nie umiesz jeździć? czy nie umiesz
    napierdalać innych "klubowiczów"?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 66. Data: 2009-03-05 15:52:54
    Od: "Watson" <p...@g...com>

    Jacot wrote:

> [...]
    > "partiach", co sie poniekad wiaze z gwaltowna potrzeba "ustawienia w
    > zyciu" . A na koniec sie samotniczeje i tak juz do konca.

    W sumie to dość smutna wizja.
    A da rade tak nie dziczeć na "starość" ?

    --
    FJR 1300
    Wyscigowa licencja A

  • 67. Data: 2009-03-05 15:58:53
    Od: "Watson" <p...@g...com>

    Adamo69 wrote:
    > wszystko w jednym miejscu:

    A ja Wam życze powodzenia i wytrwałosci.
    Robcie swoje!

    Nie tłumaczcie sie dlaczego. Bo TAK!!
    To jest preclowa odpowiedz, ktora tu kazdy zrozummie. :)

    Bo nie wszyscy mieli szczescie i przyjemnosc uczestniczcyc
    W wolnym ruchu znajomych pl.rec motocykle gdy sie ksztaltowal.

    Dlatego zycze i Wam podobnych przezyc jako klubowiczom.

  • 68. Data: 2009-03-05 16:09:50
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    Użytkownik "Watson"

> [...]
    > W wolnym ruchu znajomych pl.rec motocykle gdy sie ksztaltowal.
    >
    > Dlatego zycze i Wam podobnych przezyc jako klubowiczom.

    Ale piekne, z tym ,ze nie klubowiczom a forumowiczom :)

    Tytus

  • 69. Data: 2009-03-05 19:23:42
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Watson" <p...@g...com> wrote:

    >W sumie to dość smutna wizja.

    W zyciu podobno tylko chwile sa, dla ktorych warto zyc...

    >A da rade tak nie dziczeć na "starość" ?

    A toCipowiem, jak kiedys bede stary:) Jesli dozyje.
    Generalnie tak mi sie jakos ukladalo dotad, ze jak sie jakas moja
    paczka "zestarzala" i rozlazla to wpadalem w jakas inna, mlodsza.
    Moze sie uda tak zawsze?

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 70. Data: 2009-03-06 20:13:11
    Od: "ErneST Rygielski" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Watson" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > A ja Wam życze powodzenia i wytrwałosci.
    > Robcie swoje!

    A jak nie bedziecie miec wiecej czlonkow to sie nie zalamujcie, bo za 10 lat
    pewnie sie bedziecie sami z tego smiac :))

    Pozdrawiam
    ErneST