  • 1. Data: 2009-02-26 22:04:57
    Temat: NTG - ja w Wawie
    Od: piomay <p...@r...pl>

    od 2 marca jestem tydzien w wawie, mysle ze w czwartek znajde sie tam
    gdzie byc powinienem czyli w 2oo. Jakby ktos mial ochote piwo wypic to
    mail, telefon, esmes, itp :)

    aaaa, moj telefon zaczyna sie od 668 - cala reszta jest nieatukalna :)
    (dla nie majacych fona polecam w/w maila :P )

    Przepraszam wszystkich niezainteresowanych, ale zycie tak sie zlozylo ze
    wieszkosc warszawiakow ktorych znam i lubie tu znajde :) czego i wam
    (nowym) zycze.

    --
    pozdrowki
    piomay

  • 2. Data: 2009-02-27 11:19:25
    Temat: Re: NTG - ja w Wawie
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 26 Lut, 23:04, piomay <p...@r...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Przepraszam wszystkich niezainteresowanych, ale zycie tak sie zlozylo ze
    > wieszkosc warszawiakow ktorych znam i lubie tu znajde :)  czego i wam

    Ty, a kto by chciał z Tobą piwo wypić? nikt Cie nie lubi przecież.

    - gildor

  • 3. Data: 2009-02-27 11:31:42
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    gildor pisze:

    > Ty, a kto by chciał z Tobą piwo wypić? nikt Cie nie lubi przecież.

    Rzona go lubi podobno. Siostra juz nie bo jej motocykl zabiera i udaje
    ze jego.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 4. Data: 2009-02-27 11:45:01
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 27 Lut, 12:31, Kuczu <p...@j...pl> wrote:

    > Rzona go lubi podobno. Siostra juz nie bo jej motocykl zabiera i udaje
    > ze jego.

    ona się nie wkurza tylko, ze jej zabiera, tylko ze swoj w szafie
    trzyma i jej zabiera. znaczy ma, a zabiera.

    - gildor

  • 5. Data: 2009-02-27 11:45:52
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    gildor pisze:

    > ona się nie wkurza tylko, ze jej zabiera, tylko ze swoj w szafie
    > trzyma i jej zabiera. znaczy ma, a zabiera.

    A to on jeszcze ma to Kawasraki ?

    Piomay ! Opowiedz nam o tym :)

    --
    Kuczu