  • 1. Data: 2009-02-25 22:51:34
    Temat: Ciuchy IXS-jakie opinie?
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Witam.

    Jak w temacie, jakie macie opinie na temat tej firmy? Czy w porownaniu do np.
    Dainese sa duzo gorzej wykonane. Szukam kurtki skorzanej i wydatek 2tys na
    Dainese troche mnie dobija, ale jak mam juz kupic to moze lepiej dozbierac?
    Co polecacie, moze jakies inne marki? Jakis czas temu byl post, ze Vanucci sa
    dobre, ale gdzie w Wawie mozna poprzynierzac?

    Dzieki za porady.

    Koczis
    R1

  • 2. Data: 2009-02-26 12:37:25
    Temat: Re: Ciuchy IXS-jakie opinie?
    Od: piorun <p...@-...pl>

    Koczis pisze:
> [...]
    > Co polecacie, moze jakies inne marki? Jakis czas temu byl post, ze Vanucci sa
    > dobre, ale gdzie w Wawie mozna poprzynierzac?

    Ja mam kurtkę ixs model coronado.
    Wcześniej używałem spidi i mogę powiedzieć, że jestem mile zaskoczony
    stosunkiem jakości do ceny.
    Mimo,że kurtka kosztowała troszkę ponad 1000 PLN (spidi ok.2000)
    sprawuje się doskonale.
    Powiedziałbym nawet,że nie zamieniłbym już jej na sidi.
    Kurtka ma 2 podpinki (jedną z membraną od wiatru i deszczu, drugą
    ocieplającą (45 km w ulewnym deszczu nie zrobiło na niej wrażenia).
    Jakość wykonania jest również na wysokim poziomie (wiele pomyślanych
    kieszeni wewnętrznych, tam gdzie trzeba - na mankietach i kołnierzu od
    wewnątrz podszyta - mięciutką skórką)
    Według mnie to dobry wybór.
    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2009-02-26 14:05:53
    Od: Ozz <o...@t...pl>

    Koczis pisze:
> [...]
    > Co polecacie, moze jakies inne marki? Jakis czas temu byl post, ze Vanucci sa
    > dobre, ale gdzie w Wawie mozna poprzynierzac?

    Kiedys slyszalem opinie raczej pochlebne. Z kurtkami tej firmy
    doswiadczen zadnych nie mam, ale uzywalem ich butow i dzieki temu opinie
    o firmie mam bardzo dobra.

    Kilka lat temu kupilem buty turystyczne, model bodajze nazywa sie Star
    (moge sie mylic). Dalem wtedy pi razy drzwi 700-800 zl. Buty sa z
    Gore-texem. Bardzo wygodne, nic sie nie sypie, podeszwa juz starta, a
    zadne szwy nie puscily. Paski na rzepy nie poodrywaly sie, wiec jakosc
    oceniam bardzo wysoko.
    Co do wodoszczelnosci: perfekcyjna, nigdy nie puscily wody, a w minionym
    sezonie zrobilem kilka tras gdzie 200-400km jechalem w deszczu, zadnych
    przeciekow. Fakt, ze owiewki swoje robia i duzo daja, na golasie
    podejrzewam nie byloby tak pieknie przy dluzszej przejazdzce w totalnej
    ulewie.
    Dodatkowo sa baaaardzo wygodne, w koncu to dosyc miekkie buty turystyczne.

    --
    Ozz
    GSX600F

  • 4. Data: 2009-02-26 19:33:05
    Od: "zonda" <n...@s...pl>

> [...]
    > sa
    > dobre, ale gdzie w Wawie mozna poprzynierzac?

    Tu znajdziesz tanie kurtki meskie
    http://kobi-sklep.pl/sklep/index.php?d=katalog&k_id=
    19
    Chlop wysyla, a jak trzeba zmienic rozmiar nie robi problemow ze zwrotem
    albo wymiana.
    No i to halvarsson.

    Zonda

  • 5. Data: 2009-02-27 07:37:42
    Od: "piotr. wanat" <p...@g...com>

    On 25 Lut, 23:51, "Koczis" <x...@p...onet.pl> wrote:

    > Jak w temacie, jakie macie opinie na temat tej firmy?

    Używam jedynie ich rękawic, ale z czystym sumieniem mogę je
    polecic ;)

    pozdr,
    n.