  • 1. Data: 2009-02-25 12:16:08
    Temat: Pokaz filmu "MotoAfryka 2005" - Rzeszów
    Od: "coyot" <o...@p...onet.pl>

    Zapraszam na pokaz filmu "MotoAfryka 2005" który odbedzie się 26 II 2009 o
    godz. 19.00 w Wojewódzkim Domu Kultury w Rzeszowie, ul. Okrzei 7 - WSTĘP
    WOLNY

    --
    coyot
    PGR rzeszuf

  • 2. Data: 2009-02-26 07:24:58
    Temat: Re: Pokaz filmu "MotoAfryka 2005" - Rzeszów
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > Zapraszam na pokaz filmu "MotoAfryka 2005" który odbedzie się 26 II 2009 o
    > godz. 19.00 w Wojewódzkim Domu Kultury w Rzeszowie, ul. Okrzei 7 - WSTĘP
    > WOLNY

    Mam troszkę daleko a z chęcią bym obejrzał, może dało by się to gdzieś
    "powiesić"?

    Grzech
    vl800

  • 3. Data: 2009-02-26 14:34:08
    Temat: Re: Pokaz filmu
    Od: "szynszyll" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    yo!

    z checia sie wybiore ;) milo bedzie zobaczyc to na duzym ekranie.

    pzdr

    szynszyll
    xtz750