  • 1. Data: 2009-02-25 11:54:47
    Temat: opinie o sprzedawcach
    Od: alfiatko <sylwia@_NOSPAM_782.pl>

    opinia na temat motokutno i motosieka

  • 2. Data: 2009-02-25 13:10:37
    Temat: Re: opinie o sprzedawcach
    Od: Arni <a...@n...spam>

    alfiatko pisze:
    > opinia na temat motokutno i motosieka

    no i gdzie ta opinia?

    poziom sikacza spada w zastraszajacym tempie :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2009-02-25 13:11:01
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "alfiatko" <sylwia@_NOSPAM_782.pl> napisał

    > opinia na temat motokutno i motosieka

    Moja nie widziec gdzie byc opinia! Gdzie twoja ja umiescic?

    --
    Hinek
    Deauville i inne..

  • 4. Data: 2009-02-25 13:30:47
    Od: "Rafael" <r...@W...gazeta.pl>

    alfiatko <sylwia@_NOSPAM_782.pl> napisał(a):

    > opinia na temat motokutno i motosieka

    Hmmm, bardzo interesująca opinia. Koniecznie muszę to zapamiętać, bo taka
    okazja może się nie trafić. W sumie to niecodzienne, że ktoś wystawia takie
    ciekawe opinie :).

    Pozdro
    Rafael
    Bandit650

  • 5. Data: 2009-02-25 13:40:19
    Od: <t...@p...pl>

    Arni <a...@n...spam> napisał(a):

    > no i gdzie ta opinia?
    >
    > poziom sikacza spada w zastraszajacym tempie :)
    >
    > --
    > Arni Toruń
    > '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
    > '91 Volvo 940 D24TIC diesel pozbawiony wad i przyspieszenia
    > '91 Honda Prelude 2,0 EX

    Dziewcze chyba chcialo zachecic wszystkich do dzielenia sie swymi
    przemysleniami o tych sprzedawcach :) Trza czytac miedzy wierszami hehehe:)

    pozdro,

    Kristofforo

    --ST 955i--

  • 6. Data: 2009-02-25 13:49:57
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik <t...@p...pl> napisał w wiadomości
    pl...

    > Dziewcze chyba chcialo zachecic wszystkich do dzielenia sie swymi
    > przemysleniami o tych sprzedawcach :) Trza czytac miedzy wierszami
    > hehehe:)
    Niedasie.
    Tam jest tylko jeden wiersz. Nie ma nic pomiedzy ;)

    pozdr

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 7. Data: 2009-02-25 13:54:29
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote in message

    > Użytkownik <t...@p...pl> napisał w wiadomości
    pl...

    > Niedasie.
    > Tam jest tylko jeden wiersz. Nie ma nic pomiedzy ;)

    Jest. Stopka dodana przez sikacza znaczy przeciez wiele.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    STare dobre gacie 955 & Fun Factory XT660X

  • 8. Data: 2009-02-27 12:54:21
    Od: "Watson" <p...@g...com>

    Kefir wrote:
    > Jest. Stopka dodana przez sikacza znaczy przeciez wiele.

    Eetam nie znacie sie .

    Uzytkonik pomylil okienka on to w googla chcial wpisac.
    Widac przeciez.

    Nie kazdy jest taki masta techniczny spec.

    I dobrze ze Scigacz ma bramke do precli.

    --
    FJR 1300
    Wyscigowa licencja A

  • 9. Data: 2009-02-27 18:41:08
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    Watson wrote:

    > Eetam nie znacie sie .
    >
    > Uzytkonik pomylil okienka on to w googla chcial wpisac.
    > Widac przeciez.
    >

    > Nie kazdy jest taki masta techniczny spec.
    >

    > I dobrze ze Scigacz ma bramke do precli.

    Napisalem przeciez ze wiele znaczy, co mieu wyrywasz z kontekstu ;)

    Pees. W Nowym Dworze sie lata. No...