  • 1. Data: 2009-02-25 15:45:19
    Temat: -fenomenalne ogłoszenie
    Od: "Art" <a...@p...onet.pl>

    witajcie
    sam juz nie wiem czy to żart, czy zamierzone działanie...
    Chyba błędy mają przyciagać uwagę, zarówno te techniczne jak i
    ortograficzne....
    Nawet terminator tak dokładnie nie potrafi przewidzieć przyszłości jak data
    na zdjęciach
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C790860
    0

  • 2. Data: 2009-02-25 15:58:47
    Temat: Re: -fenomenalne ogłoszenie
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    Użytkownik "Art" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ortograficzne....
    > Nawet terminator tak dokładnie nie potrafi przewidzieć przyszłości jak
    baa...i co za futurystyczna pisownia
    Motocyk
    na ftrysku.
    limitowana wersia.
    motocyk
    ruwniesz
    żadkością
    3 kluczyni do niego?
    Napent
    ruwniesz jak nowy?.
    przyjeć
    ruwniesz posiada wyświetlacz paliwa.
    zewnętsznej
    żadkością

    i po żeśmy tę wojne 5 lat prowadzili..........
    huck

  • 3. Data: 2009-02-25 17:21:49
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    huck pisze:
    > Użytkownik "Art" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > baa...i co za futurystyczna pisownia

    iiitam, lepsze to:

    Rok produkcji: 2000, 9 700 km

    --

    pozdr
    pj

  • 4. Data: 2009-02-25 20:36:22
    Od: N1 <s...@v...pl>

    Ten "ftrysk" mnie frapuje ..., "napent ruwniesz"
    może to Czesio sprzedaje?

  • 5. Data: 2009-02-25 21:49:49
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "huck" <2...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Art" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    0
    > baa...i co za futurystyczna pisownia

    jacek i po cos ty po te xj jechal jak na miejscu masz takie cacko ;)

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 6. Data: 2009-02-26 00:03:11
    Od: kejdżej <l...@g...com>

    On 25 Lut, 16:45, "Art" <a...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > ortograficzne....
    > Nawet terminator tak dokładnie nie potrafi przewidzieć przyszłości jak data

    haha, a co to jest "wyświetlacz paliwa" bo nie wiem :(

  • 7. Data: 2009-02-26 02:41:42
    Od: AlF <s...@g...com>

    Art wrote:
> [...]
    > ortograficzne....
    > Nawet terminator tak dokładnie nie potrafi przewidzieć przyszłości jak data

    ruwniesz sie pisze przez f ...

  • 8. Data: 2009-02-26 14:38:05
    Od: "Azbest" <...@...pl>

    ale za to o ile wiecej ludzi widziało jego ogłoszenie!!
    moze to taki marketing:)

  • 9. Data: 2009-02-27 13:29:11
    Od: "[]v[]artec" <m...@o...pl>

    (pj) pisze:
    > Rok produkcji: 2000, 9 700 km

    Bo to z Włoch, używany przez kobietę na niedzielne wypady do Mugello.

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: GSF 600S '00

  • 10. Data: 2009-02-28 20:23:11
    Od: N1 <s...@v...pl>

    kejdżej pisze:
    > haha, a co to jest "wyświetlacz paliwa" bo nie wiem :(

    Taki rodzaj rzutnika ... wyświetla paliwo np. na ścianie w garażu