  • 1. Data: 2009-02-25 16:57:18
    Temat: na dalekie trasy
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Witam,
    sezon sie zbliza a kryzys przyszedl. Zwracam sie wiec do Szanownego
    Gremium z prosba o porade. potrzebne tanie w zakupie i eksploatacji
    moto, do dalekich tras - rzedu 1300km w jedna strone, do granicy i potem
    juz normalnymi drogami. Zalozenia, ma sie dac przejechac trase jednym
    skokiem, maksymalna bezobslugowosc, relatywnie niskie koszta
    eksploatacji, duza pakownosc przy jezdzie solowej. Ropzatruje duza
    dywersje, CBF 1000 i wpadla mi w oko kawa GTR. Zdaje sobie sprawe, że
    sprzęt musi byc duzy i ciężki z wygodna kanapą i pozycja za sterami.
    Dobrze się prowadzący i nie nadający sie do szaleństw.
    Prosze wiec o pomysly, uwagi - podzielcie sie doswiadczeniem.
    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 2. Data: 2009-02-25 18:13:35
    Temat: Re: na dalekie trasy
    Od: "Bartek CBF1000A" <l...@w...pl>

    Witam!
    Polecam CBF - naprawdę bardzo wygodna, totalnie bezobsługowa (zrobiłem 28kkm
    i tylko regularny serwis) -

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 3. Data: 2009-02-25 18:34:06
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Bartek CBF1000A pisze:
    > Witam!
    > Polecam CBF - naprawdę bardzo wygodna, totalnie bezobsługowa (zrobiłem
    > 28kkm i tylko regularny serwis) -

    prosbe mam, pisz pod wiadomoscia i napisz cos wiecej, co ile przeglady,
    jakie spalanie, ktorey rok posiadasz z jakim przebiegiem.

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 4. Data: 2009-02-25 19:31:58
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    K.M.C. pisze:

    > Prosze wiec o pomysly, uwagi - podzielcie sie doswiadczeniem.
    Witam, na poczatek brakuje przynajmniej dwoch zmiennych:
    - budzet?
    - nowy/uzywka?
    Napisz - bedzie latwiej:)

    --
    Qlfon, Kraków

  • 5. Data: 2009-02-25 22:01:53
    Od: Zefir <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie_o2.pl>

    K.M.C. pisze:
> [...]
    > Dobrze się prowadzący i nie nadający sie do szaleństw.
    > Prosze wiec o pomysly, uwagi - podzielcie sie doswiadczeniem.

    Weź może jeszcze pod uwagę FJR-ę. Nie wiem jak z kosztami eksploatacji,
    ale pozostałe założenia spełnia.

    --
    Pzdr.
    Zefir

  • 6. Data: 2009-02-25 22:36:30
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Zefir" <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie_o2.pl> napisał w
    wiadomości news:go4f4l$kvn$1@inews.gazeta.pl...

    > Weź może jeszcze pod uwagę FJR-ę. Nie wiem jak z kosztami eksploatacji,
    > ale pozostałe założenia spełnia.

    I ST ;) 1100 lub 1300 zaleznie od budzetu :)

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 7. Data: 2009-02-25 23:43:56
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Qlfon pisze:

    > Witam, na poczatek brakuje przynajmniej dwoch zmiennych:
    > - budzet?
    > - nowy/uzywka?
    > Napisz - bedzie latwiej:)

    qlfon - napisalem tani w zakupie :-) tak do 8 tysia wiec. Jak mi
    znajdziesz nowego turystsyka do tej kwoty postawie CI loda :D

    pozdr

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 8. Data: 2009-02-25 23:45:24
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Easy pisze:

    > I ST ;) 1100 lub 1300 zaleznie od budzetu :)

    nie stac mnie :-( kryzys jest

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 9. Data: 2009-02-26 05:27:59
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    K.M.C. pisze:

    > nie stac mnie :-( kryzys jest

    Przy tym budzecie ojakim mowisz to duza Dywersja wyglada na optymalny
    wybor. Spore, wygodne. niewymagajace w zakresie serwisu (kardan!), z
    dosyc trwalym silnikim. Wybor na rynku tez raczej spory. Tylko poogladaj
    dokladnie bo anglikow sporo na rynku a ten motocykl w UK jest calkiem
    popoularny - czytaj - jezdzony caly rok na okraglo (a tamtejsza chemia
    b. lubi motocykle. Pozerac:))
    To tyle ode mnie, milego dnia:)

    --
    Qlfon, Kraków

  • 10. Data: 2009-02-26 07:18:11
    Od: "Bartek CBF1000A" <l...@w...pl>

    > prosbe mam, pisz pod wiadomoscia i napisz cos wiecej, co ile przeglady,
    > jakie spalanie, ktorey rok posiadasz z jakim przebiegiem.

    Wedle życzń :0
    Posiadam rocznik 2006 od nowości u mnie, kupiona w salonie, w obecnej
    chwilii mam przejechane prawie 28kkm.
    Co do przeglądów - co 6 tyś wymieniałem olej (książka każe co 12 ale uważam,
    ze nie ma na czym oszczędzać), przy 18 tyś duzy przegląd z regulacją
    zaworów - podobno za bardzo nie było co poprawiać ale zajrzeć trzeba :) W
    międzyczasie wymieniłem 2 komplety klocków (o dziwo szybciej zuzywam tył niz
    przód - dzięki kapitalnemu Dualowi wyrobiłem sobię odruch zwalniania za
    pomocą tylnego hamulca - przedniego uzywam przy ostrzejszym hamowaniu), nowa
    opona tył starcza na ok 8kkm - zero palenia gumy itp. przód wymieniłem przy
    ok 16 kkm. Oprócz tego kompletnie nic nie wymagało inwestowania, napęd (mimo
    że przesadnie o niego nie dbałem) jeszcze dostateczny+, na wiosnę planuję
    wymienić. Motocykl uzytkowany przeze mnie "intensywnie", dużo jazy w dwie
    osoby. Co do spalania - pali nie więcej niż 8l/100km nie udało mi się
    uzyskać większego spalania - nawet podczas dłuższych tras - 200-300km w dwie
    osoby przy prędkościach powyżej 160 km/h. Niestety dla mnie przynajmniej
    osiągnięcie 6 L jak często gdzieś słyszę było niemożliwe - jeżdzę
    dynamicznie i szybko. Co do komfortu - przydałaby się tylko większa szyba -
    trochę "majda" głową powyżej tych 160 ale wiedziałem co brałem - naked i
    trzeba się z tym pogodzić. Co do dynamiki i zwinności niejeden sport mógłby
    pozazdrościć - oponę jestem w stanie na dobrej drodze zamknąć, obydwa
    podnóżki mam lekko spiłowane - Honda daje radę :) - przeciętnego
    uzytkowanika sportowej 600 do 200km/h spokojnie objedziesz :D Bardzo
    elastyczny silnik - jeszcze teraz, jak się czasem zamyslę, próbubuję zapinać
    7 bieg :D. Naprawdę dobre hamulce - moja ma ABS - nie udało mi się jeszcze
    go "włączyć" przy normalnej jeździe, czasem dla kontroli świadomie jadąc
    wolno łapię uślizg - ciagle ABS czuwa :) Po 3 sezonach w dlaszy ciągu bardzo
    jestem z CBF zadowolony, nie zmienił bym go na inny mnotocykl - mialem
    okazję potestować rózne sprzęty i na tą chwilę daleko ew w planach miałbym
    Sprinta ST - ale to odległa przyszłość. Zawsze ciągnęło mnie w
    stronę"plastików" - moim zdaniem nasze drogi niestety nie nadają się dla
    tych bądź co bądź fajnych motocykli. Mam nadzieję że pomogłem Ci w doborze
    sprzętu - jak masz jeszcze jakieś pytania - pisz.

    Pozdrawiam
    Bartek