    From: "Alti" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: FLAME TIRES
    Date: Sun, 1 Mar 2009 00:39:34 +0100

    Użytkownik "Pawciox" <Pawciogim45@_NOSPAM_interia.pl> napisał w wiadomości
    news:c51b48b9f4216ebb4cb6992b797b6b16$1@grupy.scigac
    z.pl...
    > stronka zostala zmieniona. powiedzicie jak mozecie co jeszcze zmienic.
    > szerokości i przyczepności

    Napiszcie jeszcze, że współpracujecie ściśle z pl.rec.motocykle i owocami
    tej współpracy jest namówienie waszych rodziców na kupienie wam chińskich
    skuterów.

    Jak ja Was widzę:
    Szczeniaki bez pojęcia o czymkolwiek namówiły tatę żeby im kupił sprzęta.
    Tata kupił gówno ale nie ważne. Panienki na wsi i tak się nie poznają.
    Chłopaki będą "izirajderami".
    OK. Jeżeli do tego ma służyć sprzet to niech tak pozostanie.
    Ale po kiego zakładać pedalski klub z dwoma prezesami na chińskich
    wynalazkach?

    Nie to że mam coś do waszego wieku bo na przykład kuzyn mojej małżonki też
    ma 15 czy 16 lat. Szacunek wśród 30 letnich motocyklistów zdobył objeżdżając
    ich crossowe 250tki i 450tki swoją 125tką w ciężkim terenie. Jego starsi
    koledzy dawali mu radę tylko na prostych. Mimo że wszyscy do niego mówili
    młody a nie prezes, to darzyli go ogromnym szacunkiem.
    Drugi przykład to brat mojego kumpla. Zawsze miał wkręt na motocykle. Pomył
    szybki, pozbierał kasę to z komuni to z bierzmowania i kupował po kolei
    sprzęty, demoludy etc. Od jakiegos rometa (made in Poland a nie China) przez
    simsony na WSK kończąc. Każdy sprzęt chłopak sam doprowadził do używalności
    i jeździł. Tez ma 15 czy 17 lat i jest gościem którego 30 letni kumple brata
    witają szczerym uściskiem dłoni.
    Krótko: Nie starczy mieć kolorowy wehikuł na dwóch kółkach i założyć stronkę
    żeby być git.

    Poza tym dowiedzcie się co to są precle i co to usenet a nie będziecie się
    błaźnić wysyłając link do infantylnej stronki i to przez sikacza (hint
    poczytajcie archiwum aby wyczuć nastawienie precli do sikacza i tego
    powody).

    Wojtek