-
Data: 2011-04-10 12:21:06
Temat: Re: F1 - DRS
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2011-04-10 12:05, J.F. pisze:
> On Sun, 10 Apr 2011 11:40:44 +0200, Tomasz Pyra wrote:
>> Z systemu więc nie może z systemu korzystać prowadzący w wyścigu, używać
>> go można tylko w wyznaczonych fragmentach trasy i tylko w sytuacji
>> ataku, czyli kiedy strata do poprzedzającego jest mniejsza niż sekundę.
>> Do tego jeszcze dochodzą jakieś pomniejsze reguły.
>> Czyli w skrócie - jadący z przodu, na prostych jedzie hamowany hamulcem
>> aerodynamicznym, a goniący go może jechać dużo szybciej.
>
> Nie wiem jak z tymi regulami - ale czy to nie jest niebezpieczne ?
> Np dojezdza ktos do zakretu i potem nie dosc ze jest za szybki, to
> jeszcze bez docisku ?
Teoria jest taka, że przed zakrętem, w chwili hamowania, spoiler znowu
się ustawia na docisk. Gorzej jak to się popsuje w takiej chwili.
U Alonso się ponoć popsuło, ale w czasie kiedy spoiler ustawiony był na
dociskanie.
>> Sytuacja na torze pokazuje że jadący z przodu jest tak spowolniony, że
>> nie ma nic do gadania przy tak dużej różnicy oporu.
>> Ale co to za atrakcja oglądać wyprzedzanie zaplanowane przez sędziowski
>> komputer?
>
> Zadna, ale czekaj - tych wyprzedzan znowu tak duzo nie bylo.
Samej liczby nie podam, ale trochę było.
I to widać że właśnie wymuszonych - ten z przodu na prostej jedzie z
dociskiem, a temu z tyłu w połowie prostej tylny spoiler się składa i
dostaje takiego kopa, że wystarcza do bezproblemowego wyprzedzania.
Żadnej walki, bo ten z przodu po prostu nie ma szans.
> A tak swoja droga - czy wodzowie F1 nie powinni pozwolic stosowac
> systemu kazdemu i zawsze ?
W kwalifikacjach mogą.
Tyle że w czasie wyścigu wpłynęłoby to na dalsze zmniejszenie ilości
wyprzedzań, bo skróciłoby czas spędzany na prostych.
Tak jeszcze co do wyścigu, to Petrova zatrzymała awaria chyba taka jak
ta co spowodowała śmiertelny wypadek Senny - została mu w ręku
kierownica razem z kolumną...
A tak w ogóle patrząc na Lotus-Renault, to tym większa szkoda sezonu
Roberta, bo wydaje się że tym autem walczyłby o mistrzostwo.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.04.11 12:42 J.F.
- 10.04.11 12:47 Tomasz Pyra
- 10.04.11 12:49 Cavallino
- 10.04.11 12:50 Cavallino
- 10.04.11 13:03 Tomasz Pyra
- 10.04.11 13:11 J.F.
- 10.04.11 13:13 Tomasz Pyra
- 10.04.11 15:20 Cavallino
- 10.04.11 15:22 Cavallino
- 10.04.11 15:24 Cavallino
- 10.04.11 19:30 LEPEK
- 10.04.11 19:05 MMS
- 10.04.11 20:18 Mega
- 10.04.11 20:48 Cavallino
- 10.04.11 20:50 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=