eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyF1 - DRS › Re: F1 - DRS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-ex
    c-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!
    not-for-mail
    Date: Sun, 10 Apr 2011 12:21:06 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
    Thunderbird/3.1.9
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: F1 - DRS
    References: <4da17b1c$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
    <h...@4...com>
    In-Reply-To: <h...@4...com>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 46
    Message-ID: <4da18491$0$2454$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.153.143
    X-Trace: 1302430865 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2454 83.25.153.143:20396
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2361462
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-04-10 12:05, J.F. pisze:
    > On Sun, 10 Apr 2011 11:40:44 +0200, Tomasz Pyra wrote:
    >> Z systemu więc nie może z systemu korzystać prowadzący w wyścigu, używać
    >> go można tylko w wyznaczonych fragmentach trasy i tylko w sytuacji
    >> ataku, czyli kiedy strata do poprzedzającego jest mniejsza niż sekundę.
    >> Do tego jeszcze dochodzą jakieś pomniejsze reguły.
    >> Czyli w skrócie - jadący z przodu, na prostych jedzie hamowany hamulcem
    >> aerodynamicznym, a goniący go może jechać dużo szybciej.
    >
    > Nie wiem jak z tymi regulami - ale czy to nie jest niebezpieczne ?
    > Np dojezdza ktos do zakretu i potem nie dosc ze jest za szybki, to
    > jeszcze bez docisku ?

    Teoria jest taka, że przed zakrętem, w chwili hamowania, spoiler znowu
    się ustawia na docisk. Gorzej jak to się popsuje w takiej chwili.
    U Alonso się ponoć popsuło, ale w czasie kiedy spoiler ustawiony był na
    dociskanie.


    >> Sytuacja na torze pokazuje że jadący z przodu jest tak spowolniony, że
    >> nie ma nic do gadania przy tak dużej różnicy oporu.
    >> Ale co to za atrakcja oglądać wyprzedzanie zaplanowane przez sędziowski
    >> komputer?
    >
    > Zadna, ale czekaj - tych wyprzedzan znowu tak duzo nie bylo.

    Samej liczby nie podam, ale trochę było.
    I to widać że właśnie wymuszonych - ten z przodu na prostej jedzie z
    dociskiem, a temu z tyłu w połowie prostej tylny spoiler się składa i
    dostaje takiego kopa, że wystarcza do bezproblemowego wyprzedzania.
    Żadnej walki, bo ten z przodu po prostu nie ma szans.


    > A tak swoja droga - czy wodzowie F1 nie powinni pozwolic stosowac
    > systemu kazdemu i zawsze ?

    W kwalifikacjach mogą.
    Tyle że w czasie wyścigu wpłynęłoby to na dalsze zmniejszenie ilości
    wyprzedzań, bo skróciłoby czas spędzany na prostych.


    Tak jeszcze co do wyścigu, to Petrova zatrzymała awaria chyba taka jak
    ta co spowodowała śmiertelny wypadek Senny - została mu w ręku
    kierownica razem z kolumną...
    A tak w ogóle patrząc na Lotus-Renault, to tym większa szkoda sezonu
    Roberta, bo wydaje się że tym autem walczyłby o mistrzostwo.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: