eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaElektryczność a środowisko › Re: Elektryczność a środowisko
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.194.146.250.10
    !not-for-mail
    From: jacek <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Elektryczność a środowisko
    Date: Sun, 17 Dec 2017 11:25:24 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <p15gmi$2kc$1$jacekrut@news.chmurka.net>
    References: <p0mbfk$jq8$1@node1.news.atman.pl> <p0s5pq$el2$1$gof@news.chmurka.net>
    <p0s8qa$clf$1@node1.news.atman.pl> <p0tiiq$viq$1$gof@news.chmurka.net>
    <5a3262da$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
    <p0tred$2tc$2$gof@news.chmurka.net>
    <5a328595$0$5157$65785112@news.neostrada.pl>
    <p0u19s$57s$1$gof@news.chmurka.net>
    <5a32a3bd$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
    <y...@4...net>
    <zgalqmh7dr15.1wc4zg10z79p6$.dlg@40tude.net>
    <17zh0bns2dg7w$.79kiko8to875.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 194.146.250.10
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sun, 17 Dec 2017 10:25:23 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jacekrut";
    posting-host="194.146.250.10"; logging-data="2700";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.5.0
    In-Reply-To: <17zh0bns2dg7w$.79kiko8to875.dlg@40tude.net>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:727354
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-12-17 o 09:32, Jacek Maciejewski pisze:
    > Dnia Sat, 16 Dec 2017 23:35:29 +0100, J.F. napisał(a):
    >
    >> Nie przeczytales linka.
    >
    > Fakt. Ale powinieneś napisać "przekładnia bezstopniowa" zamiast
    > "przekładnia planetarna", bo to że ona planetarna to mało istotny
    > szczegół. Ważne że bezstopniowa. No to wycofuję swój wykaz przewag
    > transmisji elektrycznej nad mechaniczną :) Może tylko z drobnym
    > zastrzeżeniem. Duży moment obrotowy to nie tyle dużo miedzi i żelaza co
    > mocne magnesy a tu spory postęp. No i może jeszcze jedno - bardzo mi się
    > podoba koncepcja "silnik w każdym kole". Tak, rośnie masa do
    > amortyzacji, ale znikają wszelkie wały, półosie czy mechanizmy
    > różnicowe.
    >
    Amortyzacja się poprawi, koło opiera się na oponach nie na zawieszeniu
    więc kabina staje się oddzielna a wirujące wirniki
    stabilizują tor auta jak żyroskop :)
    Dodatkowo środek ciężkości wędruje w dół co sprawia że auto
    łatwiej przetrzyma test łosia :) w przeciwieństwie do merca klasy A :)


    --
    pzdr, j.r.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: