eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaEkonomiczne obroty silnika › Re: Ekonomiczne obroty silnika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: myszek <k...@l...tpsa.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Ekonomiczne obroty silnika
    Date: Fri, 24 Apr 2009 22:04:03 +0200
    Organization: MYSZEK
    Lines: 22
    Message-ID: <4...@l...tpsa.pl>
    References: <gsslk7$ceo$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: k...@l...tpsa.pl
    NNTP-Posting-Host: staticline18678.toya.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: achot.icm.edu.pl 1240603906 496 85.89.190.109 (24 Apr 2009 20:11:46 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Apr 2009 20:11:46 +0000 (UTC)
    X-Mailer: Mozilla 4.75 [en] (Windows NT 5.0; U)
    X-Accept-Language: en
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:23826
    [ ukryj nagłówki ]

    WM wrote:
    >
    > Patrzę na charakterystykę zewnętrzną silnika benzynowego
    > i widzę, że minimalne jednostkowe zużycie paliwa jest
    > przy określonych obrotach np przy: 3000obr/min.
    > Czy to oznacza, że przy dowolnej prędkości jazdy,
    > trzeba tak dobrać bieg, aby mieć te obroty (3000obr/min)?

    Zauwaz, ze zuzycie paliwa jest nie tylko funkcja obrotow,
    ale i otwarcia przepustnicy. Na przymknietym gazie
    masz efektywnie mniejszy stopien sprezenia i co prawda
    mniejsza moc, ale i mniejsza sprawnosc silnika - a jedziesz
    dluzej i dluzej zuzywasz paliwo.

    pozdrowienia

    krzys

    --
    _^..^_)_
    \ /
    \____/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: